اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

سیمای دیجیتال خلخال به طور رسمی آغاز به کار کرد

فرماندار خلخال گفت: سیمای دیجیتال خلخال به طور رسمی آغاز به کار کرد.

سیمای دیجیتال خلخال به طور رسمی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در فرستنده تلویزیونی ملانکوه مجره خلخال اظهار داشت: سیمای دیجیتال در شهر خلخال و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی پخش دیجیتال خلخال 450 میلیون تومان هزینه شده و در آینده نزدیک با پیگیری‌های نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و عنایات استاندار در تخصیص و تامین اعتبار لازم بخش خورش‌رستم و شاهرود نیز به سیمای دیجیتال می‌پیوندند.

محمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون 20 کانال تلویزیونی و 16 کانال رادیویی در شهر خلخال با کیفیت لازم در حال پخش بوده و از زحمات مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و واحد فنی مرکز تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار خلخال از زحمات صدا و سیمای مرکز اردبیل در تحول بخشی سیمای استان از آنالوگ به دیجیتال و کیفیت‌بخشی به تولیدات مرکز تقدیر کردند.

 نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات صدا و سیما گفت: پیگیری‌های لازم از طریق مجلس برای اخذ اعتبارات بیشتر انجام می‌شود تا شهرستان کوثر و گیوی نیز در کنار شهرستان خلخال از سیمای دیجیتال برخوردار شود.

جلیل جعفری‌بنه خلخال به نقش مهم رسانه در وحدت مردمی اشاره کرد و ادامه داد: رسانه در کنار مردم با نقش وحدت‌بخشی ایفای رسالت می‌کند.

استاندار اردبیل نیز ضمن بازدید از فرستنده تلویزیونی ملانکوه و در مراسم افتتاح سیمای دیجیتال خلخال از طرف عموم اهالی استان از تلاش‌های واحد فنی صدا و سیمای مرکز استان و مدیرکل مرکز تقدیر کرد.

اکبر نیکزاد به حملات رسانه‌ای دشمنان به کشورمان اشاره کرده و سیمای دیجیتال را سدی در برای فتنه‌های رسانه‌ای دشمنان عنوان کرد.

عبدالله مددی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز به تلاش‌های مجموعه رسانه استان برای تامین رضایتمندی اهالی استان اشاره کرد و افزود: تلاش واحد فنی مرکز استان با همکاری استانداری و فرمانداری‌ها با تخصیص اعتبارات لازم برای راه‌اندازی سیمای دیجیتال ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: استاندار اردبیل برای راه‌اندازی سیمای دیجیتال بخش‌های خورش‌رستم، شاهرود و شهر کوثر در تأمین اعتبارات لازم قول مساعد داد.

انتهای پیام/62008/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول