اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات فارس:

همگان برای شکل‌گیری حماسه‌ای ماندگار در تلاش هستند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان فارس گفت: مردم و دستگاه‌های سیاسی، اجرایی و امنیتی کشور برای شکل‌گیری حماسه‌ای ماندگار در تلاش هستند.

همگان برای شکل‌گیری حماسه‌ای ماندگار در تلاش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، یحیی صادقی در همایش انتخابات سه شهرستان فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند که با حضور رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان فارس و مسئولان اجرایی و نظارت این سه شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزآباد برگزار شد، با اشاره به فرموده پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار داشت: آن حضرت بیش از این که از ضعف اقتصادی امت خود ناراحت باشد از تفکر و تدبیر آنان هراسناک بودند.

وی افزود: امتی که فکر نکند و نداند، این ضعف به مراتب از مشکلات اقتصادی برای او نگران‌کننده‌تر است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ادامه داد: وضعیت جمهوری اسلامی ایران ویژه است و دنیای استکبار با رهبری آمریکا تلاش چند ساله‌ای را دارد که از فرصت انتخابات استفاده کنند.

صادقی اضافه کرد: چشم‌های استکبار به ایران خیره شده است تا از نتیجه انتخابات و نحوه برگزاری آن با خبر و به حاشیه سازی‌ها بپردازد.

وی بیان داشت: در زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری به ویژه روز آخر تمام رسانه‌های ضد انقلاب و غرب برنامه‌های خود را به موضوع انتخابات ایران اختصاص دادند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: تحلیل‌گران مختلفی از ضد انقلاب‌های فراری ایران گرفته تا نیویورک‌نشینان گرد یکدیگر آمده‌اند تا نشان دهند حادثه جدیدی در ایران رخ می‌دهد.

صادقی ابراز داشت: در انتخابات 88 نقشه فتنه‌ها، خارج از مرز صورت می‌گرفت و گروهی از افراد نادان داخل کشور ابزار دست فتنه‌گران خارجی شدند.

وی با اشاره به نامگذاری سال حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: انتخاب و نامگذاری این سال ابتدا به حماسه سیاسی و سپس اقتصادی نشان دهنده موقعیت ویژه‌ای است که ما داریم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تمام ناملایماتی که برای آن ایجاد کرده‌اند، محکم و با اقتدار بر مواضع خود ایستاده است.

صادقی افزود: اجرای انتخابات در چارچوب قانون توسط مسئولان اجرایی و نظارتی اعتماد مردم را به نظام بیشتر از پیش می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات باشکوه گذشته که در صحت و سلامت برگزار شده نشان‌گر آن است که مردم اعتقادات خود را نسبت به نظام به هیچ قیمتی از دست نمی‌دهند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس اضافه کرد: باید در انتخابات آتی که قرار است حماسه‌ای دیگر خلق شود با تدبیر و درایت تلاش کرد تا دشمنان سرکوب شده و برای ملت و نظام دستاوردی عظیم به ارمغان داشته باشد.

صادقی خطاب به مسئولان اجرایی و نظارتی شهرستان‌های فیروزآباد، قیرکارزین و فراشبند بیان داشت: مسئولان باید قانون را مطالعه کنند و به آن اشرافیت داشته باشند چراکه در هر دوره با اصلاحاتی همراه است.

وی گفت: در این دوره از انتخابات مجریان باید هم قانون انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شورای شهر و روستا را با دقت مطالعه کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در پایان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های سیاسی، اجرایی، امنیتی و غیره برای شکل‌گیری حماسه‌ای ماندگار در تلاش هستند.

انتهای پیام/2448/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول