اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری استان فارس:

جلیلی‌ پرچمدار گفتمان مقاومت است

عضو جبهه پایداری استان فارس گفت: جلیلی‌ پرچمدار گفتمان مقاومت است.

جلیلی‌ پرچمدار گفتمان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن نیلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الگوی نظام اسلامی و مدیریت ساختار شهری در قالب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شکل می‌گیرد و در این زمینه سهم مردم در انتخاب این مدیریت تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با شعار صدور دموکراسی، تحولات منطقه را زیر پوشش قرار داده و با روی آوردن به ترورسیم، کشور سوریه و حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین را مورد هدف قرار داده است.

عضو جبهه پایداری فارس تصریح کرد: جبهه پایداری برای انتخابات شورای اسلامی شهر و و روستا با مجموعه اصولگرایان بر اساس گفتمان مقاومت، صداقت با مردم، خلوص در خدمت و ایثارگری لیست خود را تنظیم می‌کند.

نیلی با اشاره به اینکه جهت‌گیری کلان گفتمان قالب بر اساس نوع گرایش مردم در انتخابات ریاست جمهوری رقم خورده است، افزود: گفتمان‌های مختلفی در فضای سیاسی کشور مطرح بوده و در این زمینه نگاه به شرایط منطقه و جهان نشان می‌دهد که حوزه تاثیرگذاری انتخابات ریاست جمهوری فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور است.

وی اضافه کرد: آمار نشان می‌دهد در سال 88 بیش از 300 میلیون نفر مناظره و مباحث کاندیداها را مشاهده کردند در حالی که 10 درصد آن مربوط به داخل کشور بوده است.

عضو جبهه پایداری ابراز داشت: تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی با هدف القای ناکارآمدی نظام و شکستن محور مقاومت بوده است.

نیلی ابراز داشت: در انتخابات ریاست جمهوری پرچم گفتمان مقاومت بر دوش دکتر لنکرانی بود که هم‌اکنون دکتر جلیلی آن را در مسیر انقلاب اسلامی بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/ 2448/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول