اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام نبویان در خرم‌آباد:

بازی سیاسی در جبهه‌ پایداری نداریم / آیت‌الله مصباح، لنکرانی را انتخاب کردند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: وقتی آیت‌الله مصباح، آقای لنکرانی را انتخاب می‌کنند ما باید آن را اصلح بدانیم.

بازی سیاسی در جبهه‌ پایداری نداریم / آیت‌الله مصباح، لنکرانی را انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان ظهر امروز در اجتماع مردم شهرستان خرم‌آباد در سالن شهید آوینی این شهرستان به گوشه‌‌ای از ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: وجود مقدس فاطمه زهرا (س) در تمام زمینه‌ها به ویژه در زندگی سیاسی است.

وی افزود:‌ تمام ابعاد فاطمه زهرا (س)‌ سیاسی بوده و در خطبه فدکیه پیش حاکم وقت می‌رود و در یک سخنرانی می‌‌گوید که مردم باید مسلحانه علیه حاکمیت برخیزند.

نبویان یادآور شد:‌ اسلام حضور سرسختانه در سیاست را لازم دارد و در این زمینه زندگی حضرت زهرا (س‌) درس‌آموز است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ مقام معظم رهبری پنج رویکرد انقلاب اسلامی را از جمله به پیروزی رسیدن آن، اسلامی شدن نظام، اسلامی شدن دولت، تحقق جامعه اسلامی و به سمت جهاد اسلامی بیان کرده‌اند که همه ما وظیفه داریم در چارچوب این رویکردها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر ما می‌خواهیم تمدن اسلامی را ایجاد کنیم باید تمدن مدرن ضایع شود، گفت:‌ ما در همه ابعاد می‌خواهیم انقلاب اسلامی را ایجاد کنیم. مردم، ارزش‌های اسلامی و رهبری سه رکن هدف اصلی ما است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه به دولت‌های گذشته اشاره کرد و ابراز داشت:‌ بنی‌صدر، خاتمی و هاشمی بسیاری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را زیرپا گذاشتند و دولت کارگزاران علناً اعلام کرد که طرفدار لیبرالیست است و شاخصه دولت لیبرالیستی این بود که مستقیم در مقابل اسلام ایستاد.

نبویان تصریح کرد: در دولت خاتمی به ارزش‌های انقلاب بی‌حرمتی و به آقا حمله شد که مقام عظمای ولایت در صحبتی که در آن زمان داشتند، فرمودند که اگر اندکی دیگر فشار آورده شود، ایران را کربلا می‌کنم.

وی گفت: تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص دولت احمدی‌نژاد در سال 85 اینگونه بوده که فرصت این روز و روزگاری که شما بر سر کار هستید یک فرصت مغتنمی است که در طول دوران انقلاب نظیر آن را کم داشته‌ایم، چراکه شعارهای دولت نهم کاملاً با مبانی انقلاب و امام منطبق است.

وی تصریح کرد: گفتمان دولت نهم گفتمان دفاع از رهبری بود؛ پرچم‌دار این گفتمان در دولت دهم به جدول زده است، اما ما باید این گفتمان را حفظ کنیم و پرچمدار آن را نیز عوض کنیم، بنابراین باید دنبال کسی باشیم که این گفتمان را حفظ کند.

نبویان خاطرنشان کرد: ما بازی سیاسی در جبهه پایداری نداریم آنچه انجام می‌دهیم واجب شرعی است؛ همانطور که حضور در انتخابات واجب شرعی است، انتخاب اصلاح نیز یک واجب شرعی است.

وی گفت: ‌رهبر معظم انقلاب فرمودند که ملت ما باید تلاش خود را انجام دهند، زحمت بکشند و دنبال فرد اصلح برگردند، چراکه مسئله، مسئله دین خدا و ادای تکلیف است، بنابراین انتخاب اصلح یک تکلیف الهی است.

دبیر شورای مرکزی جبهه پایداری متذکر شد: در بین 35 گزینه جبهه پایداری چهار نفر انتخاب شد که همه آنها دارای یک ویژگی بودند، اما باقری لنکرانی تفاوت اندکی با آنها داشت.

نبویان افزود: امروز وزرایی همچون میرکاظمی، فتاح و افرادی مانند جلیلی، داودی، معاون رئیس جمهور در دولت اول برای حمایت از لنکرانی پای کار آمده‌اند.

وی ادامه داد: اگر من امروز به نتیجه رسیده‌ام که لنکرانی اصلح است، باید به او رأی بدهم و اگر به غیر از وی به کسی دیگر رأی بدهم، این رأی حرام است.

نبویان در پایان بیان داشت: یک سال و نیم گذشته مقام معظم رهبری در دیداری که با آیت‌الله مصباح یزدی داشتند فرمودند که وجود آیت‌الله مصباح برای انقلاب و اسلام کم‌نظیر است و من هم اینجا می‌گویم که وقتی آیت‌الله مصباح، آقای لنکرانی را انتخاب می‌کنند ما باید آن را اصلح بدانیم.

انتهای پیام/2304/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول