اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذاکری در گفت‌وگو با فارس

عدم تبعیت از ولایت توسط دولتمردان مخرب است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به لزوم حضور در صحنه انتخابات، گفت: خطر دولتی که ولایت‌پذیر نباشد برای نظام اسلامی مخرب‌تر است.

عدم تبعیت از ولایت توسط دولتمردان مخرب است

حجت الاسلام حسین ذاکری خطیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که مردم‌سالاری دینی از افتخارات نظام اسلامی ماست، گفت: ساز و کارهای اجرایی اهداف اسلامی به حضور مردم در عرصه‌های مختلف نیاز دارد تا نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، افزود: حضور مردم برای تعیین مسئولان شایسته به منظور اجرای قوانین جامعه است.

* مدیر در نظام اسلامی باید رابطه مناسبی با خدا داشته باشد

وی به اهمیت انتخاب مدیران در نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ولایت‌پذیری، مومن بودن به آموزه‌های دین اسلام، توزیع ثروت، عدل، تعهد و آشنایی با دولت‌های بین‌المللی از شاخص‌های مدیر برتر در نظام اسلامی است.

ذاکری خطیر به لزوم تقوا و دیندار بودن مدیر اشاره کرد و یادآور شد: فردی که ارتباط مناسب با خدا دارد به مردم دروغ نمی‌گوید و به فرموده امام علی(ع) در نامه 53 به مالک اشتر؛ اصالت خانوادگی، دیندار بودن، امتحان پس داده، صبور و باتجربه را از خصوصیات یک مدیر توانمند ذکر کرده است.

* با دولت‌های استکبار مانند خودشان رفتار کنیم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به لزوم سیاست مناسب با کشورهای دیگر بر پایه رفتار آنان اشاره کرد و گفت: دولت‌هایی که با ما ستیز ندارند باید روابط مناسب و اعتمادساز داشته باشیم و با دولت‌های استکباری مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به مانند خودشان با آنان رفتار کنیم.

وی مدیریت فرهنگی و مادی را دو بال توسعه ذکر کرد و افزود: دستیابی به توسعه و پیشرفت و تعالی با توجه به توسعه فرهنگی و اقتصادی به دست می‌آید.

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان سوادکوه به ولایت‌پذیر بودن رئیس جمهور و اعضای دولت آینده اشاره و خاطرنشان کرد: خطر دولتی که ولایت‌پذیر نباشد از بمب هسته‌ای هیروشیما هم مخرب‌تر است.

* در دام فتنه دوستان قرار نگیریم

ذاکری خطیر با تاکید بر اینکه برائت از فتنه و فتنه‌گری باید از اصول اساسی دولت آینده باشد، یادآور شد: فتنه‌گران با بهائیت، سلطنت‌طلبان و سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ارتباط بودند و مقام معظم رهبری بارها خطرات فتنه‌گران را بیان کردند و نباید در دام کسانی را که از فتنه‌گران تعریف می‌کنند و یا می‌خواهند آنان را مظلوم نشان دهند، قرار بگیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به اثرات حضور مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات بیانگر آن است که همچنان خواهان این نظام و حافظ خون شهدا و وفادار به امام حسین(ع) و آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

وی افزود: مردم غیرتمند ما همیشه در صحنه حاضرند و نظام اسلامی و ولایت را تنها نمی‌گذارند و در 24 خرداد حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را خلق خواهند کرد.

انتها ی پیام/86015/ک30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول