اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

میزان حمایت افراد از کاندیداها بستگی به درجه ولایت‌پذیری آنها دارد

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌اند که همیشه از فردی خاص حمایت کنند بلکه نشان داده‌اند میزان حمایت‌شان از افراد بستگی به میزان تبعیت آنان از ولی فقیه دارد.

میزان حمایت افراد از کاندیداها بستگی به درجه ولایت‌پذیری آنها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضایی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بوشهر اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی و بصیرت بالای مردم نشان داده است مردم با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌اند که همیشه از فردی خاص حمایت کنند بلکه نشان داده‌اند میزان حمایت‌شان از افراد بستگی به میزان تبعیت آنان از ولی فقیه دارد و هر زمان که اندک فاصله‌ای از ولایت بگیرند به همان میزان مردم از آنان فاصله می‌گیرند.

رضایی به تشریح تحولات اخیر در منطقه و جهان پرداخت و افزود: ملت بزرگ ایران با ایمان به الله و اعتقاد راسخ به اندیشه‌های انقلاب نشان داد هیچ سدی نخواهد توانست از جهانی شدن انقلاب‌شان و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی با محوریت ایران اسلامی جلوگیری کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی در حالی قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می‌کند که قدرت آمریکا در جهان در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

رضایی ولایت‌مداری، قانون‌گرایی، کارآمدی و داشتن روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار، ساده زیستی و همچنین تهذیب نفس را به عنوان برخی ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح عنوان کرد.

رضایی با تشریح نحوه تهاجم دشمنان در دوره‌های مختلف علیه انقلاب و ارزش‌های آن افزود: بسیج و سپاه در خنثی کردن توطئه و نقشه‌های استکبار و عوامل داخلی آن نقشی ویژه و حساس ایفا کرده است بنابراین در هر دوره از انقلاب و با توجه به شرایط مختلف، دشمنان حملاتی گسترده به سپاه را در رسانه‌هایشان سازماندهی می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: سپاه خود را هزینه انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان و ولایت فقیه و اسلام عزیز می‌کند البته دراین راه افشاگری علیه فتنه‌گران و منحرفین از انقلاب و اسلام را یک لحظه فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول