اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسن‌ترین عضو مازندرانی کاروان مرقد امام(ره):

کاروان پیاده به مرقد پیر جماران نماد ولایت‌پذیری است

پیرترین و مسن‌ترین عضو کاروان پیاده مرقد امام راحل در مازندران گفت: اعزام کاروان پیاده به مرقد امام نماد ولایت‌پذیری محض است.

کاروان پیاده به مرقد پیر جماران نماد ولایت‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، برارجان اکبری 79 ساله پیرترین عضو کاروان پیاده شهرستان بابل در مازندران است که 11 سال به عشق رهبر با پای پیاده از بابل به مرقد امام راحل اعزام می‌شود.

وی که پدر شهید هم است در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بابل به سوالات فارس پاسخ داد.

پدر شهید مهدی اکبری دارای هفت فرزند، دو پسر و چهار دختر است که یکی از فرزندانش را در راه خدا تقدیم انقلاب کرده است.

خود و دو فرزندش نیز اهل جبهه و جهاد بودند و در حفظ این نظام تا پای جان دفاع کردند.

برارجان اکبری در گفت‌و گو با فارس افزود: وظیفه اصلی ما در شرایط حساس فعلی که سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است حفظ انقلاب، حمایت از مقام معظم رهبری و حافظ دستاوردهای این نهضت الهی است.

وی با اشاره به اینکه جوانان رزمنده الگوی ما در جبهه‌ها بودند، بیان داشت: دوران سربازی را قبل از انقلاب گذراندم اما در آن دوره بین جوانان از نماز و روزه خبری نبود درحالی که در دوران دفاع مقدس در زیر بمباران دشمن، این جوانان بودند که به ما روحیه داده و الگوی دینی وا خلاقی ما بزرگترها می‌شدند.

 پدر شهید اکبری تصریح کرد: شهدا خوبان تاریخ بودند و در تاریخ نیز ماندگار شدند، به جرات ادعا می‌کنم جوانان الان ما از جوانان آن دوره نیز خوب‌تر و اخلاقی‌تر هستند و اگر دشمن کوچک‌ترین تعرضی به این سرزمین داشته باشد بهتر از جوانان دیروز از این مرز و بوم حفاظت می‌کنند.

وی اذعان داشت: ما تابع رهبری بوده و هستیم، چون معتقدم که تنها راه رسیدن به عزت و سربلندی گوش سپردن به فرامین رهبر انقلاب است.

اکبری عدم اطاعت‌پذیری از رهبر را زمینه انحراف فتنه‌گران برشمرد و افزود: اطاعت از خامنه‌ای اطاعت از خمینی است، آنان که با ادعای دروغین آتش فتنه را به جان این نظام انداختند سعی دارند مردم را خسته و دل شکسته کنند اما مطمئن باشند این فتنه دامن آنها را خواهد سوزاند.

وی اضافه کرد: مردم ما بصیرتر از همیشه با نگاه به ولی امر خود و الگوگیری از امام حسین (ع) از مسیر اصلی منحرف نخواهند شد و به دام دشمن گرفتار نمی‌شوند.

این عاشق انقلاب تصریح کرد: سال‌ها به عشق رهبر همراه با کاروان پیاده بابل این مسیر را با پای پیاده طی می‌کنم تا پیامی به جهانیان باشد که عاشقان رهبر مدافعان امروز ولی امر خود هستند و تا پای جان دست از آرمان‌های خود برنداشته و اجازه نمی‌دهند دستاورد انقلاب و حافظان انقلاب از خاطره‌ها محو شود.

اکبری افزود: کشوری که ولی فقیه و شهدا حافظان آن هستند اجازه جولان به هیچ متجاوز خارجی و داخلی داده نمی‌شود.

پدر شهید اکبری اذعان داشت: پیام من به همه مردم حضور باشکوه در انتخابات و به مسئولان حمایت از ولی فقیه و به فتنه‌گران دست‌کشیدن از فتنه و آشوبی است که جز شکست چیزی برای‌شان به ارمغان نخواهد آورد. 

انتهای پیام/86009/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول