اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

خلق حماسه سیاسی دشمنان را به هراس انداخته است

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد: با حماسه‌ای که مردم در 24خرداد خلق خواهند کرد دشمنان از هم اکنون به هراس افتاده‌اند.

خلق حماسه سیاسی دشمنان را به هراس انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف الله مطلبی ظهر امروز در نشست با مسئولان این استان با بیان اینکه تلاش ستاد انتخابات خراسان شمالی فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور است گفت: بی تردید عدالت محوری، قانون‌مداری، امانتداری و مشارکت گسترده و در نتیجه فراهم سازی زمینه برای تحقق حماسه شکوهمند سیاسی در 24 خرداد ماه است.

وی با تاکید بر اینکه موقعیت داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی کشور، متفاوت از سایر دوره‌ها است تصریح کرد: اکنون ما در شرایط گذر از یک پیچ تاریخی هستیم که هوشیاری مردم را بیش از پیش می‌طلبد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در شرایطی که دشمن فشارهای خصمانه اقتصادی خود را بر ملت رشید ایران تشدید کرده است، ضرورت خلق یک حماسه سیاسی بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

مطلبی همچنین به تلاش دشمن برای سیاه نمایی و کمرنگ جلوه دادن خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا وظیفه همه به ویژه افراد دارای تریبون بوده که خدمات نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد افزود: این رویدادها در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی گفت: قیام 15 خرداد  نقطه عطفی در مبارزات مردم مسلمان ایران بوده که سرانجام این مبارزات در 22بهمن 57 به بار نشست.

انتهای پیام/63002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول