اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار البرز:

رفتار نامزدهای شورای شهر و روستای البرز رصد می‌شود

فرماندار البرز گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان باید به کسانی که برای آن‌ها تبلیغ می‌کنند، اشرافیت کامل داشته‌ باشند؛ چراکه اعمال و رفتار نامزدها در همه مراحل رصد می‌شود.

رفتار نامزدهای شورای شهر و روستای البرز رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، غلامرضا حسن‌پور در همایش توجیهی انتخابات با حضور فرماندار، نامزدهای شوراهای شهر و روستا و مسئولان شهرستان البرز در دو بخش محمدیه و البرز اظهار داشت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این شهرستان در موعد مقرر و در چارچوب قوانین آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برنده و بازنده در انتخابات وجود ندارد، افزود: نامزدها در هر جایگاهی که قرار گیرند، می‌توانند در خدمت نظام و انقلاب باشند.

حسن‌پور ادامه داد: همه باید برای سربلندی در این مرحله تلاش کنند و با توجه به اینکه در شهرستان البرز بحث قومیت‌ها مطرح است، باید همه قومیت‌ها از ایجاد تفرقه و چنددستگی بپرهیزند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را زمینه‌ساز سربلندی کشور و نقطه ناامیدی دشمنان از چنگ‌اندازی به ایران دانست و بیان کرد: این حضور مردم در انتخابات شکستی برای تبلیغات دشمنان است؛ چراکه تمام برنامه‌ها و معادلات آنان با این حماسه سیاسی بر هم می‌خورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم همیشه در راهپیمایی و صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند و در این انتخابات نیز به صورت گسترده‌ و فعال حاضر می‌شوند.

حسن‌پور رسیدن به حماسه سیاسی را نیازمند ابزارهای خاص دانست و گفت: یکی از این ابزارها حضور حداکثری مردم در انتخابات است و هر شخصی که موجب حضور حداکثری مردم شود، یک حماسه‌ساز به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: برای ایجاد حماسه سیاسی باید مانع ایجاد دلسردی در بین مردم شد و رعایت اخلاق و قانون از سوی کسانی‌ که در امر انتخابات دخیل هستند، لازمه تحقق این امر است.

فرماندار البرز ضمن تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون‌مداری تصریح کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از اهمیت خاصی برخوردار است و نامزدها با رعایت قانون باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

حسن‌پور با مطلوب توصیف کردن نقد منصفانه تأکید کرد: این نقد کردن نباید به تخریب نامزدهای طرف مقابل منجر شود.

این مسئول اصل نخست قانون‌مداری را اشرافیت به قانون ذکر کرد و گفت: نامزدهای شورای شهر و روستا نباید به مردم وعده‌های دروغین و وعده‌هایی بدهند که در شرح وظایف اعضای شورا گنجانده نشده است؛ چراکه این امر موجب بدبینی مردم به نظام و مسئولان می‌شود.

حسن‌پور عنوان کرد: مقام معظم رهبری به وحدت و همدلی توصیه زیادی‌ کرده‌اند و همه ما باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: در عرصه انتخابات باید اقدامی ماندگار و تأثیرگذار انجام شود؛ به گونه‌ای که منویات مقام معظم رهبری در روند این کارها متبلور شود.

انتهای پیام/2667/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول