اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 130

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران افتتاح شد

در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران افتتاح شد.

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ستاد حیات طیبه سعید جلیلی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری سه‌شنبه شب با حضور حامیان این کاندیدا در ساری افتتاح شد.

ریاست ستاد مردمی سعید جلیلی در مازندران به عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی سپرده شد.

فیاضی در جمع حامیان جلیلی در مازندران در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از مسایل بسیار مهم در نظام جمهوری اسلامی تکیه بر آرای مردم و پشتیبانی ملت از جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: نظام مردم‌سالاری دینی با رویکرد و اتکا به آرای مردم و اتصال به مبدا وحی معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، متذکر شد: شورای نگهبان شریعت جمهوری اسلامی و نگهبان حریم مردم و مردم‌سالاری دینی است.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه همه ما انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است، گفت: اشخاص مهم نیستند آنچه مورد اهمیت قرار دارد تفکری است که هر یک از افراد حامل آن هستند.

فیاضی افزود: مهم رویکردی است که نامزدهای انتخاباتی می‌توانند داشته باشند.

رئیس ستاد مردمی جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در مازندران با بیان اینکه برای شناخت بهتر کاندیداهای ریاست جمهوری باید به تئوری، شعارها، افکار و برنامه‌های نامزدها دقت کنیم، تصریح کرد: این هشت نفری که صلاحیتشان احراز شد از چهره‌های سرشناس انقلاب، خدمتگزار مردم و قطعا معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های نظام هستند.

وی افزود: ما به دنبال فردی با اندیشه‌های ناب‌تر، ولایت‌پذیرتر و مقاوم در برابر تهدیدهای دشمن و انحرافات هستیم.

فیاضی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88، گفت: در جریان فتنه مردم بصیرت‌شان بیشتر شد، البته این مهم با راهنمایی‌ها و روشنفکری رهبری محقق شد.

وی ادامه داد: در جریان فتنه افرادی گمراه شدند و هنوز مهر فتنه بر پیشانی آنها ممهور است اما خوشا به حال مردمی که حماسه 9 دی را آفریدند.

فیاضی بیان داشت: انتخابات 24 خرداد ماه نیز در امتداد 9 دی است.

این مسئول با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، متذکر شد: نباید اجازه بدهیم که تکنوکرات‌ها، لیبرال‌ها و دگراندیشان در جامعه حاکم شوند.

وی ادامه داد: باید در انتخابات به کسی رای دهیم که بر مدار اندیشه ولایت ناب حرکت و سر تعظیم به پیشگاه ولایت فرود می‌آورد.

فیاضی خاطرنشان کرد: بسیاری از نیروهای ارزشی، عالمان و طبقات علمی جامعه با ثبت نام کاندیداها، توجه‌شان به سعید جلیلی جلب شد.

فیاضی افزود: جلیلی شخصی است با اندیشه‌های دینی و جهادی که حامل ارزش‌های انقلاب و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه جلیلی شخصی است دارای تفکر ناب اسلامی است و نیاز امروز جامعه ما است، تصریح کرد: ما به دنبال فردی هستیم که گفتمان انقلاب را تحقق بخشد.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی جلیلی در مازندران صداقت در گفتار این کاندیدای ریاست جمهوری را یکی از خصیصه‌های بارز برای اجرای قانون در کشور دانست و ادامه داد: اگر به ادبیات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور دقت کنیم می‌توانیم سره را از ناسره تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه مساله مهم در انتخابات صداقت نامزدها است و کسی که این مهم را رعایت کند برنده انتخابات است، گفت: جلیلی برای جذب آرا تاکنون حرفی نزده است اما برخی از نامزدها برای گرفتن آرای بیشتر حرف‌های درشت می‌زنند حتی نظام را زیر سوال می‌برند.

وی از دیگر معیارهای شناخت کاندیدای اصلح را، نحوه برخورد و طرفداری رسانه‌های بیگانه از نامزدها اعلام کرد و متذکر شد: نظام سلطه به هرکسی که بدبین‌تر است باید به آن شخص خوشبین بود چرا که آنها از انسان‌های واداده خوششان می‌آید.

انتهای پیام/‌86006‌/ش40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول