اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیاضی:

جبهه پیروان خط امام و رهبری از موثرترین تشکل‎های سیاسی است/ اجازه ندهیم سایه انتخابات ریاست‌جمهوری بر شورای شهر بیفتد

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری یکی از ریشه‌دارترین، موثرترین و با سابقه‌ترین تشکل‌های سیاسی کشور است.

جبهه پیروان خط امام و رهبری از موثرترین تشکل‎های سیاسی است/ اجازه ندهیم سایه انتخابات ریاست‌جمهوری بر شورای شهر بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جلال فیاضی ظهر امروز در نشست خبری جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی اظهار داشت: این جبهه از 19 تشکل و گروه تشکیل شده است و اقشار مختلف جامعه در آن نقش دارند و مردم هم همواره به آن اعتماد داشته‌اند.

* ارائه لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌تواند برای مردم امید بخش باشد

فیاضی در ارتباط با عملکرد این جبهه در انتخابات شورای شهر مشهد تصریح کرد: اعضای لیست انتخاباتی این جبهه در مشهد بعد از شش ماه بحث و بررسی انتخاب شده‌اند، اعضای این لیست بر خلاف لیست‌ها و ائتلاف‌های خلق‌الساعه توسط نمایندگان 19 تشکل ریشه دارد در کشور انتخاب شده‌اند و ارائه این لیست می‌تواند برای مردم اطمینان آفرین و امید بخش باشد.

* اصل اول اخلاق‌محوری است

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی در ارتباط با اصول لیست و سیاست‌های تبلیغاتی این جبهه در انتخابات شورای شهر مشهد تصریح کرد: اصل اول برای ما در صورت راهیابی به شورای شهر اخلاق محوری است، بداخلاقی‌های سیاسی، تهمت و تخریب و آلوده کردن فضا به بداخلاقی‌ها در میان ما جایی ندارد و شعار اخلاقی ما این است که عمارت پیروزی خود را بر روی ویرانه تخریب دیگران بنا نمی‌کنیم.

* اصل دوم عدالت‌محوری است

وی افزود: عدالت محوری دومین اصل لیست انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری است و چه در تبلیغات انتخاباتی و چه در صورت راهیابی به شورای شهر به آن عمل می‌کنیم و به دنبال حذف کلمات کم برخوردار، غیر برخوردار و برخوردار در شهر هستیم. برای ما در شهر همه شهروندان درجه یک هستند و خدمات شهری باید برای همه یکسان باشد.

* اعتدال اصل سوم

فیاضی با بیان اینکه اعتدال اصل سوم جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی در انتخابات شورای شهر مشهد است، تاکید کرد: افراط و تفریط بر روند کارها تاثیر منفی می‌گذارد و موضوع اعتدال جزو بخش‌های محوری و شعارهای اصلی انتخاباتی این جبهه است.

* مردم‌محوری چهارمین اصل

وی ادامه داد: ما مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم و مردم‌محوری نیز چهارمین اصل جبهه پیروان خط امام و رهبری است.

مدیر مسئول سابق روزنامه‌های قدس و شهرآرا با بیان اینکه تیمی از کاندیداهای جبهه پیروان خط و امام رهبری در شورای شهر مشهد برای تدوین اصول برنامه‌های این جبهه مشخص شده‌اند، تصریح کرد: این تیم به دنبال کشف اولویت‌های شهر مشهد است و بر اساس آن برنامه‌هایی را برای شهر ارائه می‌دهد.

وی افزود: ما مدعی عنوان پایتخت معنوی کشور هستیم و باید الزامات آن را را بشناسیم، ضمن اینکه مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و در صورتی که کاندیداهای جبهه پیروان به شورا راه یابد، کمیسیونی ویژه پایتخت فرهنگی جهان اسلام تشکیل می‌شود تا الزامات آن احصا شده و از امکانات محلی، ملی و بین‌المللی برای مشهد استفاده شود.

*اجازه ندهیم سایه انتخابات ریاست‌جمهوری بر شورای شهر بیفتد

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی همچنین با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: نباید اجازه دهیم سایه مسائل سیاسی انتخابات ریاست جمهوری بر انتخابات شورای شهر بیافتد.

وی افزود: فعالیت جبهه پیروان خط امام رهبری در انتخابات شورای شهر کاملا مجزا از فعالیت‌های این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری است و حتی ستادهای انتخاباتی این دو انتخابات از هم جدا هستند و کاندیداهای این جبهه در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از هیچ فردی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کنند؛ هرکس رئیس جمهور شود را قبول داریم و با او همکاری می‌کنیم.

* در تمامی شهرها شوراهای شهر، شورای شهرداری هستند

فیاضی در ادامه در پاسخ به انتقادهای معاون سابق امنیتی سیاسی استاندار خراسان‌رضوی اظهارداشت: رسانه‌ها مطرح کرده بودند که شورای شهر قبلی شورای شهرداری بوده است نه شهر؛ این انتقاد به جا است اما عامل آن قانون است نه شورای شهر، در تمامی شهرها شوراهای شهر، شورای شهرداری هستند.

وی افزود: این مشکل باید از طریق قانون حل و شوراها را به شورای شهر ارتقاء داد، در حال حاضر قانون شرایطی را ایجاد کرده که شوراها، شورای شهرداری باشند.

انتهای پیام/70005/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول