اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی البرز:

تحریم‌ها با عزم و اراده آهنین مردم شکسته خواهد شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تحریم‌ها با عزم و اراده آهنین مردم شکسته خواهد شد.

تحریم‌ها با عزم و اراده آهنین مردم شکسته خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی ظهر امروز در همایش بصیرت‌افزایی در ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌توان در توسعه آگاهی مردم انجام داد برگزاری گفتمان‌ها است.

وی ادامه داد: مردم و به ویژه نسل امروز باید از اقدامات شوم دشمنان آگاهی داشته باشد و خود را برای مقابله با این دسایس آماده کند.

این مسئول با بیان اینکه نوجوانان و جوانان کشور در تیررس اهداف شوم دشمنان هستند افزود: بصیرت‌افزایی این نسل مهمترین اقدام در مسیر خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود تحریم‌های دشمنان علیه کشور را به عنوان توطئه دیگر از دشمنان یاد کرد و گفت: ما مطمئن هستیم که این توطئه اخیر دشمنان نیز با عزم و اراده آهنین ملت ایران از بین خواهد رفت و مردم این توطئه را نیز با ایستادگی و استقامت از بین خواهند برد.

مسعودی تأکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمن برای ضربه زدن به این نظام مقدس راه‌های گوناگون را امتحان کرده است اما هر بار با سد محکم اراده و اقتدار ملت ایران رو‌به‌رو شده و شکست خورده است.

وی تصریح کرد: در انتخابات آتی نیز اهداف شوم دشمنان برای خدشه وارد کردن به این مهم بی‌نتیجه خواهد ماند و مردم با سیل خروشان خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را نابود می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: امروز دشمن با استفاده از تمام توان خود در بخش‌های مختلف به ویژه رسانه‌ای در نظر دارد تا با تبلیغات منفی ذهن و افکار ملت ایران و دیگران را نسبت به برگزاری انتخابات در کشور مکدر کند اما با گذشت زمان مشخص خواهد شد که این اقدام دشمنان نیز در روند برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تاثیر نخواهد داشت.

مسعودی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری 130 گفتمان دینی در البرز اشاره کرد و گفت: این گفتمان‌های دینی از ابتدای سال‌جاری تاکنون برگزار شده است.

مسعودی خاطرنشان کرد: این گفتمان‌ها با بهره‌گیری از اساتید و کارشناسان دانشگاهی و همچنین مبلغان اعزامی از از قم برگزار شده است.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول