اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه جنوب کشور:

تحریم‌ها را نمی‌توان در مدت کوتاهی از میان برداشت / کاندیداها به وعده‌هایی که می‌دهند توجه کنند

فرمانده سابق سپاه جنوب کشور گفت: اگر هر یک از کاندیداها بگوید که تحریم‌ها را در مدت کوتاهی برمی‌دارد، دروغ گفته است زیرا آمریکا و نظام سلطه بر اساس منافع ملی خود عمل می‌کند.

تحریم‌ها را نمی‌توان در مدت کوتاهی از میان برداشت / کاندیداها به وعده‌هایی که می‌دهند توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، اربعین شهدای گمنام شهر الوند با حضور نمازگزاران و خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان البرز در مسجد جامع شهر الوند برگزار شد.

رحیم نوعی اقدم در این مراسم اظهار داشت: بعد از اتمام جنگ مسئولان وقت سپاه خدمت مقام معظم رهبری رسیدند تا اجازه بگیرند سپاه بخشی از فعالیت‌های خود را در امامزاده‌ها انجام دهد و به آبادانی و ایجاد رفاه برای زائران بپردازد.

فرمانده سابق سپاه جنوب کشور ادامه داد: اما مقام معظم رهبری در پاسخ به این موضوع فرمودند: سپاه به جای این کار به امامزاده‌های خود بپردازد، که شهدا امامزاده‌های شما هستند.

وی یادآور شد: استقبالی که مردم شهر الوند از امامزاده‌های خود در روز تشییع انجام دادند بی‌نظیر و قابل تقدیر است و این عشق مردم به شهدا و ارزش‌های امام و شهدا و آرمان‌های انقلاب است.

نوعی اقدم گفت: به فضل الهی این شهر و این مردم از برکات این امامزاده‌های به ظاهر گمنام بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد: پیشرفت‌ها و عزت‌ها و امنیت حاکم در ایران به برکت خون پاک شهدای عزیز است، این شهدای عزیز بودند که در زمان نیاز به امام خود لبیک گفتند و با سینه‌ای سپر کرده به مقابله با تهاجم زمان خود رفتند و جان خود را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند.

نوعی اقدم افزود: تمام این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها، همه و همه به خاطر این است تا امروز ما با آزادی و عزت زندگی کنیم.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با حاکمیت ولایت فقیه که همان ادبیات عاشورا و مقاومت یعنی ادبیات شهامت و شهادت است در برابر سلطه استکبار ایستاده است.

عصبانیت نظام سلطه به خاطر پیشرفت‌های ایرانیان در سایه اسلام است

فرمانده سابق سپاه جنوب کشور یادآور شد: امروز کشورهای برخوردار از تکنولوژی و مدعی به ابر قدرتی، نظام جمهوری اسلامی را در برابر خود می‌بینند و ملت ایران را در سکوهای پیشرفت مشاهده می‌کنند به همین دلیل از این موضوع عصبانی هستند.

نوعی اقدم بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به هیچ عنوان نمی‌پذیرد ملت اسلامی ایران به پیشرفت دست یابد و به همین دلیل در برابر ملت ایران ایستاده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تمام این دشمنی‌ها به برکت خون شهدا و فضل الهی هر روز به پیشرفت‌های جدیدتری دست می یابد.

وی عنوان کرد: دشمنی نظام استکبار با ملت ایران دشمنی دیروز و یا امروز نیست، بلکه دشمنی دیرینه‌ای است که از ابتدای انقلاب شاهد آن هستیم.

نوعی اقدم خاطرنشان کرد: تمام این دشمنی و توطئه‌ها علیه ملت ایران به این خاطر است که ملت ایران می‌خواهد بر روی پاهای خود بایستد.

ملت ایران الگوی آزادی‌خواهی در نزد ملت‌ها است

فرمانده سابق سپاه جنوب کشور بیان کرد: نظام سلطه امروز به شدت از نظام جمهوری اسلامی ایران عصبانی است زیرا ملت ایران به الگوی مقاومت و آزادی در جهان تبدیل شده و اگر نظام سلطه می‌توانست بارها به ایران حمله‌ور می‌شد تا مردم ایران را از ادامه موفقیت متوقف کند.

وی عنوان داشت: جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان آزمایش کوچکی بود تا غرب قدرت نظامی ایران را محک بزند اما آنچه که از این جنگ شاهد بودیم شکست رژیم صهیونیستی بود.

نوعی اقدم اضافه کرد: نظام سلطه در جنگ 33 روزه قدرت واقعی ملت ایران را مشاهده کرد و همین موضوع باعث شده است تا دیگر شهامت حمله به ایران را نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها روزی مدعی بودند که می‌خواهند در عراق برای همیشه تاریخ باقی بمانند اما دیدیم که چگونه با لنگه کفش ایرانی آنها را بیرون کردند.

در برابر هر تهدیدی از هر نقطه‌ای از جهان، تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد

فرمانده اسبق سپاه جنوب کشور گفت: ما به دنیا خیلی سریع و شفاف می‌گوییم که در برابر هر تهدیدی از هر نقطه‌ای از جهان، تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار نوعی اقدم افزود: جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه یکی از بدترین شکست‌های این رژیم از آغاز پیدایش خود بود، در این جنگ نیروهای مقاومت با شلیک موشک‌های خود به قلب تلاویو موجب شدند تا مسئولان این رژیم به مدت یک هفته از پناهگاه‌های خود بیرون نیایند.

وی خاطرنشان کرد: امروز 70 درصد مردم رژیم صهیونیستی در پناهگاه‌ها به سر می‌برند و اگر بتوانند در این پناهگاه‌ها بخوابند در خواب، خواب حزب‌الله را می‌بینند.

نظام سلطه در گفت‌و‌گوهای 1+5 هرگز نخواهند توانست ملت ایران را تسلیم کند

فرمانده سابق سپاه جنوب کشور با اشاره به گفت‌وگوهای 1+5 گفت: 1+5 چیزی را از ملت ایران می‌خواهد که ملت ایران هرگز آن را نخواهد پذیرفت و آن عزت و آزادگی ملت ایران است.

وی افزود: امروز غرب با شکست در عرصه سیاسی و نظامی به دنبال فشار ملت در عرصه اقتصادی است تا ملت را از نظام جدا سازد.

نوعی اقدم در ادامه تأکید کرد: دیروز اگر در تهدیدات نظامی شهدا جان خود را فدای آزادگی و عزت امروز ما کردند، امروز نیز ما با مالمان عزت و آزادگی آیندگان را تأمین می‌کنیم.

وی افزود: اگر هر یک از کاندیداها بگوید که تحریم‌ها را در مدت کوتاهی برمی‌دارد، دروغ گفته است زیرا آمریکا و نظام سلطه بر اساس منافع ملی خود عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر فردی این چنین بگوید به این معنا است که می‌خواهد در برابر غرب تسلیم شود.

انتهای پیام/2667/و40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول