اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته

مدیریت اتوبوس‌های شهرداری برخوار واگذار شده است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: از سال گذشته تاکنون شهرداری برخوار مدیریت اتوبوس‌های فعال خود را به عهده گرفته است و با استفاده از برنامه‌ها و سیاست‌های خود حمل و نقل شهروندان خود را مدیریت می‌کند.

مدیریت اتوبوس‌های شهرداری برخوار واگذار شده است

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 200 دستگاه اتوبوس فعال در شهر اصفهان اظهار کرد: در گذشته حمل و نقل تمام شهر‌های محدوده اصفهان توسط اتوبوس‌رانی اصفهان انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه اما در حال حاضر سرویس‌دهی اتوبوس‌های این شهر‌ها به صورت مستقل انجام می‌شود، اضافه کرد: در سال گذشته حمل و نقل شهرستان برخوار مستقل شد و از سال گذشته تاکنون سرویس‌دهی به مردم این شهرستان توسط ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان انجام نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه در سال گذشته اتوبوس‌های مورد نیاز برای حمل و نقل این شهرستان به شهرداری برخوار تحویل داده شده است، تصریح کرد: این شهرستان با استفاده از برنامه‌ها و سیاست‌های خود حمل و نقل شهروندان خود را مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه اما مدیریت اتوبوس‌های شهر خوراسگان به دلیل مباحث موجود در راستای الحاق خوراسگان به شهرستان اصفهان صورت نگرفت، تا تکلیف الحاق این شهر به اصفهان مشخص شود، ادامه داد: همچنین اتوبوسرانی اصفهان چندین مرتبه به شهرداری بهارستان اعلام کرده است، که مدیریت اتوبوس‌های فعال شهر خود را به عهده بگیرد.

روحانی با اشاره به اینکه اما شهرداری بهارستان حاضر به پذیرش این موضوع نیست و از زیر بار مسئولیت حقوقی اتوبوس‌های فعال شهر خود شانه خالی می‌کند، تاکید کرد: در گذشته اتوبوس‌رانی اصفهان، سرویس‌دهی به مردم شهر درچه را به عهد داشته، اما در حال حاضر مدیریت اتوبوس‌های این شهر نیز مستقل شده است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول