اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی‌های مسکن مهر خرمشهر:

مسکن مهر خرمشهر وضعیت مطلوبی ندارد/ متقاضیان دلسرد شده‌اند

مدیرعامل تعاونی‌های مسکن مهر خرمشهر گفت: روند اجرایی مسکن مهر در این شهرستان مطلوب نیست.

مسکن مهر خرمشهر وضعیت مطلوبی ندارد/ متقاضیان دلسرد شده‌اند

فرشید زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با وجود همه تلاش‌هایی که برای اجرای پروژه مسکن مهر در خرمشهر انجام شده است متاسفانه روند اجرای کار در این شهرستان مطلوب نیست.

وی افزود: باتوجه به تورمی که در مدت اخیر اتفاق افتاد بسیاری از پیمانکاران متضرر شدند و این مسئله در کاهش سرعت اجرای کار تاثیر زیادی داشت.

مدیرعامل تعاونی‌های مسکن مهر خرمشهر ادامه داد: با وجود اینکه سهم آورده متقاضیان از سال 90 به حساب‌ها واریز شده است اما این سهم آورده هنوز به پیمانکاران پرداخت نشده است.

زارع تصریح کرد: این در حالی است که اکثر پیمانکاران تعهد کرده‌‌اند که در صورت پرداخت سهم آورده به آنها ظرف مدت دو یا سه ماه کار تحویل مسکن را آغاز خواهند کرد.

وی اضافه‌ کرد: متاسفانه تاکنون بارها در این خصوص پیگیری انجام شده و زمان‌های مختلفی برای پرداخت این میزان مبلغ به پیمانکاران تعیین شده اما تاکنون هیچ‌یک از آنها تحقق نیافته است.

مدیرعامل تعاونی‌های مسکن مهر خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: این مسئله موجب شده است تا خود ما نیز جدول زمانی اجرای کار و تحویل واحدهای مسکن مهر را ندهیم.

زارع افزود: متقاضیان نیز که با امیدهای فراوان برای خانه‌دار شدن اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند اکنون با مشاهده این وضعیت دلسرد شده‌اند.

وی گفت: در این راستا از مسئولان می‌خواهیم تا در زمینه رفع مشکلات موجود بر سر راه پروژه مسکن مهر خرمشهر با تعاونی‌ها همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/72008/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول