اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‏وگو با فارس:

ثبت‌نام‌ در مسکن مهر پردیس فعلاً انجام نمی‌شود‌

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت‏های مسکن مهر پردیس به هیچ عنوان به این زودی ثبت‌نام مسکن مهر نخواهیم داشت.

ثبت‌نام‌ در مسکن مهر پردیس فعلاً انجام نمی‌شود‌

سیدمهدی هدایت امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در پی انتشار اخبار کذب در بخش‏های خبری صدا و سیما و بعضی از سایت‏های خبری و مراجعه جمع کثیری از مردم برای ثبت‎نام در طرح مسکن مهر پردیس اظهار داشت: حدود 20 هزار نفری که قبلاً ثبت‎نام کرده و آورده‏هایشان را واریز نکرده بودند، باید روند کار را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: شرکت عمران شهر جدید پردیس به این افراد اعلام کرد که تا آخر اردیبهشت ماه فرصت دارند، آورده‏های خود را واریز کنند اما متاسفانه باز هم این مبالغ تا حدود زیادی واریز نشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در همین راستا، وزیر راه و شهرسازی اخیراً باز هم مهلتی 10 روزه را مقرر کردند تا در مورد پرداخت آورده اقدام شود و این دست از متقاضیان تا 10 خرداد ماه باید سهم آورده خود را در طرح مسکن مهر پردیس واریز کنند.

هدایت افزود: در حال حاضر، با توجه به اینکه 150 تا 160 هزار نفر در پردیس ثبت سامانه‏ای شده‏اند، احتمالاً با توجه به تکمیل ظرفیت‏های مسکن مهر پردیس به هیچ عنوان به این زودی ثبت‎نام مسکن مهر نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: در حال حاضر، در پردیس فقط بحث پیگیری تکمیل واحدها و تحویل به‏موقع آن به متقاضیان در دستور کار قرار دارد.

صدها نفر از متقاضیان مسکن پردیس در روزهای اخیر و به دنبال پخش گزارش اشتباه صدا و سیما سرگردان شده‏اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، متقاضیان مسکن از شهرهای مختلف استان تهران به پردیس آمده‏اند تا به دنبال پخش گزارش اشتباه صدا و سیما و برخی رسانه‏ها، برای دریافت مسکن در این شهر جدیدالتأسیس اقدام کنند.

شمار زیادی از متقاضیان ثبت‏نام مسکن مهر، به شرکت عمران شهر جدید پردیس آمده‏اند تا در طرح مسکن این شهر ثبت‎نام کنند؛ در حالی که قرار نبوده است ثبت‎نامی در این زمینه انجام شود.

گزارش اشتباهی که از صدا و سیما پخش شد و بر روی خروجی‏های برخی خبرگزاری‏ها نیز قرار گرفت، از صبح روز گذشته جمع کثیری از متقاضیان ثبت‏نام مسکن مهر شهر پردیس خود را به سوله‏های شرکت عمران شهر جدید پردیس که کارهای اولیه ثبت‏نام در آنجا انجام می‏شد، رسانده و سبب زحمت مضاعف کارکنان این بخش نیز شده است. 

انتهای پیام/2568/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول