اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مشکل 600 تلفن ثابت روستای شهرک چرام رفع شد

فرماندار چرام از برطرف شدن مشکل 600 مشترک ثابت تلفن خانگی روستای شهرک چرام از طریق کابل زیرزمینی خبر داد.

مشکل 600 تلفن ثابت روستای شهرک چرام رفع شد

علیرضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به اولویت روستاها در بهره‌مندی از خدمات دولت اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص در سال‌های اخیر مناطق روستایی کشور مورد توجه و رسیدگی بسیار زیادی قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار روستاییان در سطح تولید کشور بر ارتقای خدمات‌دهی به آنان تأکید کرد و ادامه داد: تلاش ما در شهرستان چرام نیز این خواهد بود که با در نظر گرفتن قانون و توجه به شأن خدمتگذاری، خود در برطرف کردن مشکلات روستاییان گام برداریم.

فرماندار چرام از برطرف شدن مشکل 600 مشترک ثابت تلفن خانگی روستای شهرک چرام از طریق کابل زیرزمینی خبر داد و داشتن تلفن ثابت خانگی را نیاز معمول ارتباطی هر خانواده ذکر کرد.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) همواره در بیانات خود بر حمایت از مستضعفین و محرومین تأکید داشتند، گفت: یکی از آرمان‌های برجسته نظام جمهوری اسلامی محرومیت‌زدایی و محوکردن فقر از جامعه بوده است.

نیکروز در ادامه با اشاره به در پیش بودن حماسه عظیم سیاسی به نقش روستاییان در خلق این حماسه اشاره کرد و متذکر شد: همه اقشار ملت در سرنوشت کشور اسلامی خود مسئول هستند بنابراین همه باید شرکت در انتخابات را به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی بدانیم.

وی با تأکید بر حضور فعال در صحنه‌های انقلاب اسلامی افزود: ما از همه مردم به جهت رفتن به پای صندوق‌های رأی با وجود همه تهدیدات و فتنه‌های دشمن تقدیر کرده و آنان را در جهت خلق حماسه سیاسی تشویق می‌کنیم.

انتهای پیام/82002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول