اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه ‌خبر داد

کاهش مشکلات معدن‏داران به حداقل ممکن/ حمایت بیشتر از سرمایه‏گذاران در فیروزکوه

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه در پی درج گزارش فارس از مشکلات معدن‏داران این شهرستان، از کاهش مشکلات معدن‏داران به حداقل ممکن و حمایت بیشتر از سرمایه‏گذاران خبر داد.

کاهش مشکلات معدن‏داران به حداقل ممکن/ حمایت بیشتر از سرمایه‏گذاران در فیروزکوه

اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و حمایت مدیران شهرستانی، مشکلات بخش صنعت و معدن در منطقه به حداقل ممکن می‏رسد.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ ایران، دولت 52 درصد از بودجه خود را از محل درآمدهای صادرات غیرنفتی بسته که در اقتصاد وابسته به نفت کشور، حرکت بسیار شجاعانه‏ای است.

وی گفت: دولت با عزم و اراده وارد عرصه تولید و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‏گذاران شده است و امروز شاهد هستیم که به واسطه در پیش گرفتن برخی استراتژی‏ها و سیاست‏های مناسب، صادرات کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: دولت‏های نهم و دهم ثابت کرده‏اند که در حمایت از تولید و تولیدکننده پیشتازند و برای تحقق این مهم، آمادگی کامل دارند.

حمایت از سرمایه‏گذاران؛ اولویت نخست

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه افزود: سیاست شهرستان فیروزکوه، حمایت از تولید و اشتغال در منطقه در چارچوب قانون است و ما در نقطه تقابل با سرمایه‏گذار نیستیم؛ اما در مقابل انتظاراتی هم داریم.

اسفندیار با اشاره به بیکاری جوانان و فارغ‏التحصیلان دانشگاهی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‏گذاران در منطقه در چارچوب انعقاد تفاهم‏نامه‏ای با آنان به منظور رونق اشتغال با اولویت افراد بومی و محلی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‏های آموزشی به منظور تبدیل نیروهای بومی به نیروهای حرفه‏ای در این عرصه، از دیگر مفاد این تفاهم‏نامه خواهد بود.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه با اشاره به نقش مدیران شهرستان در حمایت از سرمایه‏گذاران تاکید کرد: باید با رعایت اخلاقیات و سعه صدر، از حضور سرمایه‏گذاران در منطقه استقبال کرد و مشکلات فراروی آنان را به حداقل رساند.

انتهای پیام/2568‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول