اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری:

استفاده از فضای بقاع متبرکه برای تبلیغات مخالف قانون است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ کدام از کاندیدهای ریاست جمهوری نباید از فضاهای امامزادگان و بقاع متبرکه بر له یا علیه کسی تبلیغ کنند، چراکه این امر مخالف قانون است.

استفاده از فضای بقاع متبرکه برای تبلیغات مخالف قانون است

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در امر تشویق و تهییج مردم برای شرکت در انتخابات فعالیت می‌کند.

وی افزود: این نهاد وابسته به رهبری صرف نظر از شخصیت هر کاندید با در نظر گرفتن ملاک‌ها و معیارهای مقام معظم رهبری با تمام قوا در انتخابات حضور خواهد داشت.

طباطبایی با اشاره به اینکه نباید از فضاهای بقاع متبرکه برای تبلیغات استفاده کرد، گفت: هیچ کدام از نمایندگان نباید از فضاهای امامزادگان و بقاع متبرکه بر له یا علیه کسی تبلیغ کنند، چراکه این امر مخالف قانون است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امامزادگان صرفا یک مکان مذهبی و فرهنگی است، ابراز داشت: تبعا صحیح نیست در این مکان‌ها تبلیغات صورت بگیرد، ولی امام جماعت می‌تواند در خطبه‌های نماز مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کند.

وی افزود: در برخی از روستاها یا شهرها با نظر فرماندار، بخشدار گاها دیده شده است که در روز برگزاری انتخابات از فضای بقاع متبرکه استفاده می‎شود.

طباطبایی از برگزاری جلسات سالانه بصیرت افزایی برای هیئت امناها خبر داد و یادآور شد: برنامه‌هایی از جمله نشست‌های سیاسی و کلاس‌های عقیدتی و بصیرت افزایی برای هیئت‌های امنا و خدام امامزادگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68006/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول