اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت

تولید تله‌فیلم «یک ماه دوست داشتنی» در سیمای کرمان

تله‌فیلم 90 دقیقه‌ای یک ماه دوست داشتنی برای پخش در ایام شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) در سیمای مرکز کرمان تولید شده است.

تولید تله‌فیلم «یک ماه دوست داشتنی» در سیمای کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تله‌فیلم 90 دقیقه‌ای یک ماه دوست داشتنی به نویسندگی و کارگردانی امین شجاعی و تهیه کنندگی محمدمهدی ملک‌قاسمی برای پخش در ایام شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) در سیمای مرکز کرمان تولید شده و هم‌اکنون در حال تدوین است.

این فیلم روایتی است از زندگی مشهدی محمدباقر و همسرش بی‌بی بتول که در سفری به شهر کرمان اتفاقی به مسجدی می‌روند که در آن جشن میلاد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

 پس از قرعه‌کشی در این مراسم نام محمدباقر برای سفر کربلا در می‌آید و او در بازگشت به روستا این ماجرا را با اضافاتی برای مردم روستا می‌گوید و مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد.

دیگر عوامل این تله‌فیلم شامل مشاور فیلمنامه هادی مقدم‌دوست، دستیار کارگردان مهدی حشمتی، دستیار تهیه شایان سعید، مدیر تولید مصطفی پاکزاد، تصویربردار امید میرزایی، نورپرداز محمد بختیاری، صدابردار جمال دهقان و ... هستند.

نجوایی در دوردست به جشنواره اعتکاف راه یافت

پس از بازبینی یک‌هزار و 64 اثر ارسالی از سراسر کشور به جشنواره اعتکاف 670 اثر به دبیرخانه این جشنواره راه یافت و 140 اثر برگزیده شدند.

در دومین جشنواره سراسری اعتکاف که 28 اردیبهشت در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، فیلم نجوایی در دوردست به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید حمید میرحسینی تولید سیمای مرکز کرمان مورد تقدیر قرار گرفت.

این فیلم مستند روایتی است از سفر 21 روزه عاشقان اهل بیت (ع) که با پای پیاده از شهرستان زرند به مشهد مقدس می‌روند تا در نیمه شعبان کنار مرقد مطهر امام رضا (ع) باشند.

مستند نجوایی در دوردست پیش از این در جشنواره‌های میلاد سرخ و فیلم رضوی نیز به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/2446/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول