اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری

اکران بهاره فیلم سینمایی و مستند در تالار هنر آغاز شد

معاون آفرینش و اجرای تالار هنر گفت: اکران بهاره فیلم سینمایی و مستند در تالار هنر از 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد.

اکران بهاره فیلم سینمایی و مستند در تالار هنر آغاز شد

محمد ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هر هفته یک فیلم سینمایی و یا فیلم مستند در کافه سینما تالار هنر تا 31 خرداد اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های سینمای هنری و مستند همراه با جلسات نقد و بررسی است، اضافه کرد: اکران فیلم‌های سینمایی سینمای خانواده همراه با تحلیل روانشناسی و مسابقه حضوری است و در ساعت 16 و 30 دقیقه هر جمعه است.

معاون آفرینش و اجرای تالار هنر با توضیحی در مورد فیلم‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شوند، افزود: فیلم سینمایی «جانوران حیات وحش جنوب» به کارگردانی بن زیتلین جمعه 20 اردیبهشت اکران شد.

وی ادامه داد: فیلم مستند «کامیابی مسک» اثر محمدصادق دهقانی که این مستند به زندگی و بازگشت پروفسور کامیابی مسک به سرزمین مادری‌اش است و «توکل» از داوود محمدی که به زندگی پیرزنی تنها در دل جنگل می‌پردازد روز جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال جاری اکران می‌شود.

ترابی اضافه کرد: فیلم سینمایی «روزهای زندگی» اثر پرویز شیخ طادی ترسیمی از ناگفته‌های هشت سال دفاع مقدس است که جمعه 3 خردادماه سال جاری اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه در 10 خرداد سینمایی «زندگی پای» به کارگردانی آنگ لی نمایش داده می‌شود، بیان داشت: این فیلم عنوانی درامی ماجراجویانه و سه‌بعدی محصول سال 2012 آمریکا است.

معاون آفرینش و اجرای تالار هنر فیلم مستند «فرش ایرانی» اثر جمعی از کارگردانان بزرگی همچون عباس کیارستمی روز جمعه 17 خرداد را از دیگر فیلم‌های اکران بهاره دانست و اظهار کرد: فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران با مضمون فیلمی که  معلمی‌ ساده و درستکار را روایت می‌کند که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است، را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/63007/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول