اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران اعلام کرد

تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در چالدران

فرماندار چالدران گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز که روز به روز در این شهرستان رو به افزایش است به شدت برخورد می‌کنیم.

تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در جلسه مبارزه با پدیده زمین‌خواری و صیانت از منابع طبیعی شهرستان چالدران گفت: دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی باید در راستای کاهش میزان زمین‌خواری تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با تأکید بر اهتمام جدی و ویژه در این زمینه، تصریح کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیز می‌‌تواند کمک حال دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه باشد.

فرماندار چالدران با بیان اینکه امروزه زمین‌خواری به عنوان یکی از معضلات اصلی مطرح است، افزود: با اجرای طرح مسکن مهر شاهد تحول عظیمی در این زمینه بودیم که امید است این روند همچنان تداوم یابد.

وی سوء‌مدیریت در گذشته را عامل اصلی بر هم خوردن مبلمان شهری در این شهرستان عنوان کرد و گفت: تلاش جدی برای بهبود وضعیت موجود وجود دارد که در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیش‌تر شهرداری و شرکت‌های خدمات‌رسان چالدران هستیم.

قلی‌پور با تأکید بر مبارزه بی‌امان با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: باید بتوانیم با ساخت و سازهای غیرمجاز که روز به روز در این شهرستان رو به افزایش است، مبارزه کنیم.

فرماندار چالدران بر لزوم تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با دستگاه قضایی و انتظامی تأکید کرد و ادامه داد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و خارج از محدوده برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچگونه گذشت و اغماضی در این زمینه وجود نخواهد داشت، گفت: با اخلالگران در سیمای شهر برخورد جدی می‌شود چراکه چهره شهر با ساخت و سازهای غیرمجاز به هم می‌خورد.

انتهای پیام/61001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول