اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

رشد 78 درصدی ساخت مسکن شهری در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در ساخت مسکن شهری رشد 87 درصدی داشته‌ایم.

رشد 78 درصدی ساخت مسکن شهری در زنجان

احمد حاجی‏زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی سال‏های اخیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارای رشد بالایی در بخش ساخت مسکن شهری بوده است.

وی به وضعیت ساخت مسکن شهری اشاره کرد و افزود: از سال 84 تاکنون رشد قابل توجهی در بخش ساخت مسکن شهری صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به وضعیت مسکن شهری استان در ابتدای سال 84 اشاره کرد و یادآور شد: هزار و 317 واحد مسکن مهر تا پایان سال 85 ساخته شده بود.

وی ساخت مسکن شهری در استان را رو به رشد عنوان کرد و گفت: طی سال‏های اخیر طراحی و ساخت مسکن شهری در استان رشد قابل توجهی داشته است.

حاجی‏زاده به وضعیت ساخت مسکن شهری در وضعیت فعلی اشاره کرد و ادامه داد: طی هشت سال اخیر هزار و 30 واحد مسکن شهری در استان ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در این هشت سال نزدیک به کل آمار موجود در قبل از آن کار شده است، افزود: تلاش‏های زیادی در این بخش صورت گرفته است.

*ساخت 2347 واحد مسکونی در بخش شهری

وی به وضعیت کل واحدهای مسکن شهری ساخته شده در استان اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 347 واحد مسکونی در بخش شهری ساخته شده است.

حاجی‏زاده اقدامات انجام شده در اجرای طرح‏های هادی را یادآور شد و اظهار کرد: طرح‏های مناسبی در بخش طرح‏های هادی روستایی استان اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مقاوم‏سازی واحدهای مسکن روستایی را مهم ارزیابی کرد و افزود: در بخش مقاوم‏سازی واحدهای مسکن روستایی اقدامات شایانی صورت گرفته است.

وی توجه به توسعه روستاهای استان را مهم عنوان کرد و ادامه داد: توسعه و آبادانی روستاها مورد تاکید دولت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حاجی‏زاده توسعه روستاها را موجب مهاجرت معکوس دانست و تاکید کرد: در راستای مهاجرت معکوس روستایی در سطح استان اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.

انتهای پیام/73007/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول