اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه:

برای شکست پاس هم قسم شده‌ایم / هواداران به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه با بیان اینکه فرصت زیادی تا دیدار برگشت مرحله پلی‌آف باقی نمانده است، گفت: تمام بازیکنان و عوامل تیم یک‌دل و هم صدا برای کسب پیروزی از این دیدار هم قسم شده‌اند.

برای شکست پاس هم قسم شده‌ایم / هواداران به ورزشگاه بیایند

داوود مهابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان به دیدار رفت مرحله پلی‌آف دو تیم مس سرچشمه و پاس همدان اشاره کرد و اظهار داشت: از عملکرد بازیکنان تیم در این دیدار ناراضی هستم، نتیجه هم در پایان رضایت‌بخش نبود، البته بازیکنان تیم تلاش زیادی در مسیر موفقیت تیم داشتند.

وی افزود: فاصله داشتن از شرایط مسابقه و نبود تیم برای انجام بازی‌های تدارکاتی نیز مزید بر علت شد تا بازیکنان در این دیدار کمی با مشکل مواجه شوند، اما گل زده در خانه حریف به ما کمک زیادی کرد تا بتوانیم در دیدار دور برگشت با کسب یک نتیجه دلخواه پیروزی و شادی را به هواداران خود هدیه دهیم.

مهابادی با بیان اینکه فرصت زیادی تا دیدار برگشت مرحله پلی‌آف باقی نمانده است، گفت: تمام بازیکنان و عوامل تیم یک‌دل و هم‌صدا برای کسب پیروزی از این دیدار هم قسم شده‌اند و تمرینات خوبی را آغاز کرده‌ایم و قطعا در این فرصت اندک تاکید بیشتری بر نقاط ضعف پاس داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه بیان داشت: بازیکنان تیم نباید در این دیدار با غرور کاذب برابر حریف به میدان روند، اما در دیدار رفت و پس از به ثمر رساندن گل نخست بازیکنان تیم با عقب‌نشینی و دست کم گرفتن حریف مسابقه را رها کردند و این مسئله سبب شد تا در مدت زمان کوتاهی برای دو بار دروازه تیم فرو ریزد.

مهابادی افزود: به نظر من پاس همدان با وجود تمام شایستگی‌هایش مس را شکست نداد، بلکه غفلت بازیکنان ما موجب شد تا بازی را به حریف واگذار کنیم در حقیقت ما به خودمان باختیم.

وی بیان داشت: بازیکنان تیم باید از اشتباهات دیدار مرحله رفت درس بگیرند و با تمرکز داشتن بر روی لحظات و دقایق بازی از فرصت‌های خود نهایت استفاده را انجام دهند تا بتوانیم پیروز میدان شویم.

سرمربی صنایع مس سرچشمه دیدار برگشت برابر پاس همدان را بازی مرگ و زندگی دانست و عنوان کرد: پیروزی در این دیدار به معنی موفقیت و صعود به یک مرحله بالاتر است، این پیروزی خستگی یک ساله را از تن بازیکنان تیم بیرون می‌کند و امیدوارم هواداران پرشور مس از نقاط مختلف استان برای حمایت تیم در ورزشگاه حضور داشته باشند.

مهابادی در ادامه با انتقاد از بی‌توجهی فدراسیون و عدم تعامل فدراسیونی‌ها با باشگاه‌ها گفت: فدراسیون به حرف باشگاه‌ها توجهی ندارد و اگر لیگ 18 تیمی برگزار شد به سود فوتبال کشور است، اما نمی‌دانم چرا اصرار مسئولان فدراسیون به برگزاری لیگ با حضور 16 تیم است.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل مجموعه‌هایی که تاکنون با آن به عنوان مربی کار کرده یکی از دلایل موفقیتش بوده و در واقع تلاش و زحمت هر فردی در نقش و جایگاهش در موفقیت‌ها تاثیرگذار بوده است، خاطر نشان کرد: باید از خدمات منصوری و احمدیان قدردانی کنم.

مهابادی عنوان داشت: از مجموعه باشگاه مس سرچشمه انتظار دارم با توجه به صعود تیم به مرحله پلی‌آف با شارژ مالی بازیکنان تیم انگیزه و روحیه مضاعفی را برای دیدار دور برگشت برابر پاس همدان در بازیکنان ایجاد کنند.

انتهای پیام/80011/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول