اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت وزیر نفت محقق شد

به‌کارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر در پارس جنوبی

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از به‌کارگیری 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر در منطقه ویژه پارس با موافقت وزیر نفت خبر داد.

به‌کارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری در آیین تجلیل از ایثارگران منطقه ویژه پارس اظهار داشت: توجه به ارزش‌های دوران دفاع مقدس اهمیت و ارزش ویژه‌ای دارد و باید در این راستا همت کنیم.

وی افزود: طی چند سال اخیر در راستای خدمت‌رسانی به خانواده ایثارگران در منطقه ویژه اهتمام خاصی داشته‌ایم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از به‌کارگیری 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان در منطقه ویژه پارس خبر داد و خاطر نشان کرد: با موافقت وزیر نفت مجوزهای لازم برای استخدام این افراد صادر شده و روند به‌کارگیری این 100 نفر در سال جاری اجرایی و نهایی خواهد شد.

نصوری تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در صنعت یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و رسالت‌های وزارت نفت محسوب می‌شود که وزیر نفت نیز در این زمینه تاکیدات متعددی داشته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های فرزندان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس و فتح غرورآفرین خرمشهر در سوم خرداد درس بزرگی برای استکبار و دشمنان این آب و خاک بود تا بدانند که ایران اسلامی با داشتن فرزندانی ایثارگر، مجاهد و نستوه هیچگاه در راه رسیدن به آرمان‌ها و حفظ ارزش‌های خود کوتاهی نخواهند کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش صنعت نفت در انقلاب اسلامی و همچنین حضور کارکنان پرتلاش صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت منابع نفتی کشور گفت: متخصصین، کارکنان و کارگران صنعت نفت همدل و همراه با دلیرمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از تاسیسات نفتی و منابع کشور دفاع کردند و هیچگاه اجازه ندادند روند فعالیت‌های تولید نفت به واسطه حمله‌های دشمن قطع شود که این مهم نشان دهنده اوج توانایی، ایمان و اراده قوی فرزندان دلیر ایران اسلامی است.

نصوری افزود: جهاد کارکنان و تلاشگران صنعت بالنده نفت پس از هشت سال دفاع مقدس با جدیت بیشتری دنبال شد که حاصل آن کسب موفقیت‌های متعدد در عرصه‌های مختلف حوزه انرژی برای ایران اسلامی بوده است و امروزه نیز صنعتگران ایران اسلامی در پیشانی اقتصاد کشور و خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی در منطقه ویژه پارس در حال تلاش برای شکوفایی هر چه بیشتر ایران اسلامی در حوزه انرژی هستند.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول