اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

99 درصد پایداری تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با بیش از 99 درصد پایداری تولید از سال 1388 تاکنون بالاترین ضریب اطمینان ممکن را در این زمینه دارد.

99 درصد پایداری تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور در بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گازی اظهار داشت: پارس جنوبی با تأمین بیش از 43 درصد گاز کشور نقش تأثیرگذاری در تأمین سبد انرژی کشور دارد و امیدوار هستیم روزبه‌روز به سمت موفقیت بیشتر حرکت کنیم.

وی افزود: رشد بهره‌وری و کیفیت‌بخشی به امر تولید از اولویت‌های مهم این مجتمع است و برای دسترسی به این مهم تلاش می‌کنیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی خاطر نشان کرد: ما باید برای دستیابی به سرآمدی عملیات بر روی نیرو‌های انسانی رسمی و پیمان‌کار سرمایه‌گذاری کنیم.

شعبان‌پور تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بیش از 99 درصد پایداری تولید از سال 1388 تاکنون بالاترین ضریب اطمینان ممکن را در این زمینه دارد.

وی اضافه کرد: ما با این ضریب اطمینان بالا و تثبیت پایداری در تولید باید با کمک خرد جمعی خودمان را به سرآمدی در عملیات برسانیم و این مهم یعنی سرآمدی عملیات میسر نمی‌شود مگر این‌که ما مدیریت نظام‌مند را در همه‌ جنبه‌ها جاری سازیم.

شعبان‌پور گفت: ما باید به نیروهای انسانی سرآمد برسیم تا بتوانیم به سرآمدی در عملیات دست یابیم و اگر منابع انسانی خوب و کارآمد داشته باشیم دیگر دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی ابراز داشت: منابع انسانی سرمایه‌های سازمان‌اند، باید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد، این سرمایه‌گذاری باید همه‌جانبه باشد و تمام جنبه‌ها را در بر بگیرد.

وی افزود: در سال حماسه اقتصادی باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول