اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پالایش و تقویت فشار گاز پالایشگاه سوم خبر داد

ابتکار جدید متخصصان داخلی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

مسئول پالایش و تقویت فشار گاز پالایشگاه سوم از ابتکار جدید متخصصان داخلی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی خبر داد.

ابتکار جدید متخصصان داخلی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی درونه صبح امروز در بازدید از پالایشگاه سوم اظهار داشت: مجتمع گازی بیش از 43 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و نقش بی‌نظیری در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: باید با همدلی و تلاش بیشتر برای ارتقای بهره‌وری در این مجموعه بکوشیم و امیدوار هستیم در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.

مسئول پالایش و تقویت فشار گاز پالایشگاه سوم از ابتکار جدید متخصصان داخلی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: در پرتو تکاپو و خلاقیت بود که با رفع نقص از سیستم حفاظت کمپرسورهای پروپان توانستیم از سرمایه‌های ملی محافظت کنیم.

درونه گفت: کمپرسورهای پروپان به عنوان منبع ایجاد سرمایش در فرایند تصفیه گاز دارای اهمیت بسزایی است که حفظ این تجهیزات با ارزش و حساس را دو چندان می‌کند.

وی در ادامه افزود: مشکلی که در کمپرسور پروپان به‌ وجود آمده بود مربوط به سیستم روغنکاری کمپرسور بود که هنگام از سرویس خارج شدن پمپ‌های روغن‌کاری ایجاد شده بود؛ این همان سیستمی بود که باید تا پایین آمدن گردش کمپرسور برای حفاظت از شفت و بیرینگ‌ها عمل می‌کرد.

درونه اضافه کرد: پس از بررسی‌هایی انجام شده، مشخص شد که لاجیک ولو نیتروژن بر روی تانک روغن برعکس عمل کرده و همچنین نوع ولوی که به‌ کار رفته برای این سیستم مناسب نبوده است.

مسئول پالایش و تقویت فشار گاز پالایشگاه سوم ابراز داشت: این مورد پس از هم‌فکری گروه ابزار دقیق و پس از رفع مشکل لاجیک ولو و طراحی مبتکرانه ولو به وسیله گروه ابزار دقیق پالایشگاه سوم مرتفع شد که با توجه به ارزش این کمپرسورها کار بسیار مهم و قابل تقدیری بود که لازم است از همه دست‌اندرکاران تقدیر شود.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول