اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

حفاری فازهای 17 و 18 پارس جنوبی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی حفاری فازهای 17 و 18 پارس جنوبی خبر داد.

حفاری فازهای 17 و 18 پارس جنوبی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس، محمد گلپایگانی اظهار داشت: هم‌اکنون هفت حلقه چاه در فاز 17 و هفت حلقه دیگر در فاز 18 عملیات مشبک کاری و تکمیل چاه آنها به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: پروژه 17 و 18 پارس جنوبی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون معادل 95 هزار متر عملیات حفاری در آن صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی به‌ صورت EPD (کلید در دست) طبق برنامه زمانبندی توسط متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در حال اجراست گفت: تعداد چاه‌های در دست حفاری فازهای 17 و 18 تعداد 22 حلقه هستند که 14 حلقه تکمیل شده و هشت حلقه دیگر با پیشرفت بیش از 90 درصد در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنن با تقدیر از همکاری‌های شرکت نفت و گاز پارس افزود: یکی از کارهای شاخص این پروژه علاوه بر طراحی، نظارت و اجرای عملیات حفاری انجام عملیات مشبک کاری چاه‌ها توسط متخصصین و کارشناسان مجرب ملی حفاری است.

در سال گذشته 197 حلقه چاه نفت و گاز در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور حفاری، تکمیل شد و در مدار تولید قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول