اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل:

پویایی نظام مهندسی مرهون مهندسان متعهد است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: پویایی یک مجموعه غیردولتی در قالب تشکل فراگیر مرهون تعهد و اخلاص نیروها به ویژه مهندسان کارآمد و پرتلاش است.

پویایی نظام مهندسی مرهون مهندسان متعهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرید صالحی عصر امروز در نشست مشورتی با مهندسان ساختمان در اردبیل اظهار داشت: آنچه که امروز مهندسان ما به عنوان یک رویکرد و راهبرد اصلی مد نظر قرار داده و نسبت به اهمیت و جایگاه آن واقف هستند حرکت جمعی در انجام وظیفه خطیر طراحی، نظارت و اجرای درست ساخت و سازها است که نقش بی‌بدیل مهندسان می‌تواند بسیاری از کاستی‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کند.

وی با بیان اینکه با تعامل و همکاری خوب با شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی و مجموعه‌های دخیل در این حوزه می‌توان بهتر از هر زمان دیگر تدبیر کرده و کارها را سامان حقیقی داد، تصریح کرد: جامعه مهندسان نمونه بارز انسان‌های فرهیخته، صالح و تلاشگر است.

صالحی با اشاره به عضویت بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل در این سازمان خاطر نشان کرد: سازمان در رشته‌های هفت‌گانه مهندسی ساختمان ارائه خدمات می‌کند.

این مسئول بیان کرد: جامعه مهندسی استان اعتقاد راسخ دارد که تنها در سایه داشتن وحدت، همدلی و روحیه نقدپذیری است که می‌توان کارها را به پیش برد و توقعات و انتظارات قانونی را به صورت دلسوزانه برآورده کرد.

وی یکی از دغدغه‌های هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان را ایجاد فرصت اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد و ادامه داد: تنها با اعتماد به آنها می‌توانیم کیفیت کار را بالا برده و توقعات را برآورده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان طراحی و اجرای نما در ساختمان‌ها، افزایش بازدیدهای مرحله‌ای، مکانیزه کردن این بازدیدها و ثبت اطلاعات در بایگانی‌ها با هدف به حداقل رساندن تخلفات ساختمانی را بسیار ضروری توصیف کرد.

صالحی اضافه کرد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد اعضای سازمان با هدف افزایش کیفیت خدمات ارائه شده هدف‌گذاری‌ها و رویکرد خود را منسجم و دقیق در پیش گرفته و نسبت به حل برخی از معضلات و مشکلات در این حوزه تلاشمان را به کار گیریم.

وی در پایان سخنان خود از 15 هزار بازدید از ساختمان‌های در حال ساخت استان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: این بازدیدها سبب می‌شود تا میزان تخلفات پایین آمده و ساخت و سازها با کمترین تخلفات انجام گیرد.

انتهای پیام/62008‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول