اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در المپیاد نانوفناوری دانش‌آموزان کشور

دانش‌آموز شیرازی برگزیده نانو شد

رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش فارس گفت: بنابر اعلام نتایج نخستین مرحله چهارمین دوره المپیاد نانوفناوری دانش‌آموزان کشور یک دانش‌آموز شیرازی توانست بین 30 نفر برتر نانو کشور شود.

دانش‌آموز شیرازی برگزیده نانو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، هدایت‌الله سلیمانی اظهار داشت: 30 نفر از داوطلبانی که بالاترین امتیاز را در نخستین مرحله چهارمین دوره المپیاد نانوفناوری کشور به‌دست آوردند معرفی شدند.

وی افزود: محمدهادی رئیسی از شیراز توانست بین 30 نفر برتر نانو کشور شود.

سلیمانی ادامه داد: این المپیاد با هدف ترویج این فناوری در مقطع دبیرستان و کشف دانش‌آموزان مستعد برای حضور در اردوهای تخصصی فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان استان فارس از این المپیاد، خاطرنشان کرد: فارس در این المپیاد بالاترین رقم شرکت‌کنندگان بین استان‌های کشور را داشت و همین امر موجب شد، رکورد بیشترین ثبت‌نام و حضور در دوره‌های مختلف المپیاد دانش‌آموزی نانوی کشور به نام استان فارس ثبت شود.

رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: نخستین مرحله این المپیاد شامل یک آزمون کتبی بوده است که برگزیدگان مرحله نخست در یک اردوی تخصصی عملی شرکت می‌کنند.

سلیمانی ابراز داشت: برگزیدگان این دوره از استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان،گیلان، البرز، کرمان، قم، مرکزی و ایلام هستند.

به گزارش فارس، چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو کشور در استان فارس فروردین ماه سال جاری با حضور بیش از 3 هزار و 569 دانش‌آموز در 13 شهرستان و منطقه این استان برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول