اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

یک انتصاب در مازندران و جنگ زرگری

تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار سبب بروز اظهارات مختلف در بدنی مدیریتی اداره کل ورزش مازندران و فرمانداری جویبار شد.

یک انتصاب در مازندران و جنگ زرگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، تغییرات مدیریتی در ورزش و جوانان مازندران از حدود شش ماه پیش در مازندران با تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران آغاز شد، تغییرات اعمال شده در ورزش مازندران در همان ابتدا با بازخوردهایی مواجه شد.

هنوز تب و تاب تغییر مدیریت در مجموعه ورزش مازندران به طور کامل رو به فراموشی سپرده نشده بود.

سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با وجود ناکامی در تغییر مسئول هیئت فوتبال مازندران برنامه تغییر در مدیریت ورزش شهرستان‌های مازندران را به طور جد پیگیری می‌کند که از آن جمله موضوع تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار است.

تغییر در بدنه ورزش شهرستان جویبار که سعادتمند این موضوع را جابه‌جایی درون سازمانی می‌داند با واکنش جدی امید نیک‌نژاد فرماندار شهرستان جویبار مواجه شد.

سعادتمند درباره تغییر و جابه‌جایی رئیس اداره ورزش و جویبار گفت: مدیر مجموعه می‌تواند برای پیشبرد و اهداف سازمانی و درنظر گرفتن مصالح اداری مبادرت به تغییر در بدنه مدیریتی خویش کند.

سعادتمند در توجیه کار تغییر و تحولات در بدنه ورزشی شهرستان‌های مازندران گفت: تغییرات با هدف به جریان افتادن روحی تازه به ورزش استان مازندران انجام شد.

وی با اعلام اینکه مدیر ورزش و جوانان شهر جویبار برکنار نشد بلکه در شهر دیگری بکارگیری می‌شود، گفت: جابه‌جایی در ورزش، الگوبرداری از سبک گردش مدیریتی در عرصه مدیریت پیشرفته جهانی است.

سعادتمند در ادامه تغییر در مدیریت شهر جویبار را درون سازمانی تلقی کرد.

وی بیان داشت: در کتب علوم مدیریت آورده نشده که برای جابه‌جایی یک شخص در مجموعه داخلی سازمانی، خود مدیر سازمان مجاب به هماهنگی با بیرون سازمان است.

سعادتمند در ادامه به تغییرات ایجاد شده در بدنه ورزشی شهرستان‌های سوادکوه، نور، آمل، بابل، بهشهر، گلوگاه، بابلسر و ..اشاره کرد و گفت: تغییرات در این شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها بدون کوچک‌ترین تنشی انجام شد.

اظهارات فرماندار جویبار

فرماندار جویبار نیز درباره اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: جواب مدیر ورزش و جوانان را از طریق روابط عمومی فرمانداری خواهم داد.

امید نیک‌نژاد بیان داشت: تمام انتقادات من به مدیر ورزش جوانان در جای خودش است و نباید تغییر در مدیریت ورزشی جویبار بدون هماهنگی با فرماندار انجام شود.

وی اطلاع داشتن از تغییر و تحول در شهرستان را حق قانونی فرماندار اعلام کرد و گفت: تا جایی که من مطلع هستم تغییر رئیس اداره با هماهنگی با مدیر ارشد شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/86017/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول