اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

اقدامات بسیج سازندگی گامی مؤثر در تحقق حماسه اقتصادی است

فرماندار سرایان فعالیت‌های بسیج سازندگی را گامی مؤثر در تحقق حماسه اقتصادی دانست و گفت: بسیج پس از دفاع مقدس با ورود به عرصه سازندگی و همگام با دستگاه‌های اجرایی در جهت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم گام‌های مؤثری برداشته است.

اقدامات بسیج سازندگی گامی مؤثر در تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، علی نبی‌زاده در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت سه همکاری و تعامل دو جانبه بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی را در انجام ماموریت‌های بسیج سازندگی مؤثر دانست و افزود: انجام طرح‌ها توسط این نهاد با سرعت، دقت، کمترین هزینه و بیشترین کیفیت صورت می‌گیرد که این از مهمترین ویژگی‌های پروژه‌های بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات 24 خرداد، گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه سیاسی دیگری را در تقویم انقلاب اسلامی رقم می‌زند.

فرماندار سرایان از تمامی دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان سرایان که در فراهم آوردن صحنه و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان فعالیت کرده‌اند، تقدیر کرد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان ‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به روند اجرای طرح بسیج سازندگی در کشور گفت: بکارگیری دانش‌آموزان در طرح‌ها برای پرکردن اوقات فراغت، ورود به پروژه‌های زود‌بازده با هدف خدمت به مردم و ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی سه گام مهم در طول دوران خدمات بسیج سازندگی است.

محمد زهرایی اظهار کرد: در سال گذشته 215 گروه جهادی در قالب گروه‌های 15 روزه در استان فعالیت کردند که از این تعداد حدود 70 گروه دانشجویی بودند.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی در قالب پایگاه‌های بسیج محلات و اعزام بیش از 13 گروه بسیج جهادی محلات برای نخستین بار در سال 91، اذعان داشت: در سال جاری تلاش شده است تا اقشار متخصص در تمامی زمینه‌ها در گروه‌های جهادی بسیجی ساماندهی و اعزام شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی به کسب رتبه نخست استان در هفت بخش از 20 بخش ارزشیابی شده در کشور اشاره کرد.

زهرایی با اشاره به اختصاص 900 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های بسیج سازندگی در سال 91 گفت: با این اعتبار 51 پروژه محرومیت‌زدایی تعریف شد که 17 پروژه آن با حضور مسئولان افتتاح شده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان سرایان نیز در این جلسه با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در جامعه اظهار کرد: در طرح هجرت سه جوانان بسیجی با حضور در مناطق محروم با انجام خدمات خالصانه و با اجرای طرح‌های مختلف در راستای رفع محرومیت گام‌های خوبی را برمی‌دارند.

انتهای پیام/69017/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول