اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

تأمین 10 دستگاه اتوبوس زائران مرقد امام(ره) توسط شرکت نفت گچساران

فرماندار گچساران گفت: زائران گچسارانی حرم امام(ره) توسط 14 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند که 10 دستگاه اتوبوس مورد نیاز توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تأمین می‌شود.

تأمین 10 دستگاه اتوبوس زائران مرقد امام(ره) توسط شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: برنامه‌ریزی مطلوب برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و اعزام کاروان مردم این شهرستان به مرقد امام(ره) بسیار ضروری است.

وی افزود: زحمت اصلی اجرای این برنامه‌ها بر عهده سپاه بوده اما همه مسئولان ادارات و نهادها باید در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

ضرورت حضور همه رؤسای ادارات و نهادها در مراسم بدرقه زائران مرقد امام(ره)

شفیعی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا امسال نیز بتوانیم برنامه‌های باشکوهی را برگزار کنیم.

وی با بیان این‌که امسال 600 نفر از مردم این شهرستان به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند، ابراز داشت: این زائران روز 12 خرداد ماه از محل ورزشگاه پد خندق به سمت یاسوج و بعد از تجمیع کاروان‌ها در مرکز استان به سمت مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم بدرقه برای زائران تصریح کرد: همه مسئولان ادارات و نهادهای گچساران برای بدرقه این کاروان باید در ساعت 16 در محل این ورزشگاه حضور داشته باشند.

شفیعی با اشاره به دیگر برنامه‌های 14 و 15 خرداد در گچساران بیان کرد: به همت سپاه ناحیه گچساران ساعت 9 صبح 14 خرداد مراسمی در محل مسجد شهیدان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از رؤسای ادارات و نهادهای گچساران انتظار می‌رود به همراه کارکنان خود در این برنامه نیز حضوری باشکوه داشته باشند.

ستادهای تبلیغاتی از پخش موسیقی‌های شاد در ایام رحلت امام(ره) پرهیز کنند

شفیعی عنوان کرد: به مناسبت 15 خرداد نیز مراسمی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) و در بعدازظهر در محل بقعه متبرکه امام‌زاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ستادهای تبلیغاتی در این ایام از پخش موسیقی‌های شاد پرهیز کرده و اداره تبلیغات اسلامی گچساران نوار و سی‌دی ویژه این ایام را در اختیار ستادهای تبلیغات قرار دهد.

فرماندار گچساران از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان، شهرداری و مجمع امور صنفی خواست تا نسبت به سیاه‌پوش کردن بازار و سطح شهر اقدام کنند.

شفیعی با بیان این‌که برای اعزام زائران 14 دستگاه اتوبوس مورد نیاز است، ادامه داد: 10 دستگاه اتوبوس توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، دو اتوبوس توسط شهرداری و دو اتوبوس نیز توسط دانشگاه آزاد اسلامی برای جابجایی دانشجویان این دانشگاه اختصاص می‌یابد.

وی برپایی ایستگاه صلواتی در دو نقطه از شهر را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

به گزارش فارس، در این جلسه رؤسای ادارات و نهادها از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، تعاون روستایی، هلال احمر، اداره پست، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از هزینه‌های مربوط به اعزام این کاروان را عهده‌دار شدند و مقرر شد کمک‌های نقدی و غیرنقدی ادارات در کوتاه‌ترین زمان تحویل داده شود.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول