اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ادارات شهرستان بابل:

250 بابلی پیاده به مرقد امام می‌روند

مسئول بسیج ادارات شهرستان بابل گفت: امسال در سالروز بزرگداشت 14 خرداد و ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، 250 بابلی با پای پیاده به مرقد امام می‌روند.

250 بابلی پیاده به مرقد امام می‌روند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، اسماعیل پورمهدی گنجی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در فرمانداری بابل اظهار داشت: کاروان پیاده بابل با سابقه 20 ساله نخستین و باسابقه‌ترین کاروان پیاده مازندران است.

وی با اشاره به افزایش متقاضیان در سال‌های اخیر افزود: در سال گذشته تعداد متقاضیان شرکت‌کنندگان در روز اول 176 نفر بوده که تا پایان ثبت‌نام به 250 نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود امسال به بیش از 250 نفر برسد.

این مسئول تصریح کرد: در سال جاری اقدام به تشکیل ستاد کاروان پیاده با حضور افراد باسابقه کاروان برای انجام بهتر برنامه کردیم که در این راستا هشت جلسه با حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل، طاهایی استاندار مازندران، فلاح فرمانده سپاه ناحیه بابل و نشست‌های درون سازمانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: تهیه فیلم مستند، جمع‌آوری خاطرات اعضای کاروان، تشکیل اعضای میانسال کاروان، مکاتبات با ادارات شهرستان‌های مختلف مسیر کاروان برای سرکشی از کاروان و تقویت روحیه افراد و تهیه عکس از دیگر اقداماتی است که امسال برای نخستین بار صورت خواهد گرفت.

مهدی پورگنجی افزود: کاروان پیاده بابل تنها کاروانی است که به طور منظم به سمت تهران حرکت می‌کند و تنها کاروانی است که بیش از 250 نفر متقاضی دارد که بیشتر آنها نیز جوانان هستند.

مسئول کاروان پیاده و بسیج ادارات شهرستان بابل بر ضرورت انتقال اهداف و ارزش‌های انقلابی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: اشاعه سیره، منش، اهداف و آرمان‌های امام (ره) به جوانان این قشر را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.

مهدی پورگنجی از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از اعضای کاروان پیاده در بابل خبر داد و گفت: به منظور تجلیل از شرکت‌کنندگان در کاروان پیاده و تقویت و روحیه آنان از اعضای کاروان پیاده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/86009/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول