اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سبزوار

همایش کشوری داوران و ناظران فدراسیون هندبال برگزار می‌شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: بیست و ششمین همایش کشوری داوران و ناظران فدراسیون هندبال روزهای هشتم تا 10 خرداد ماه در سبزوار برگزار می‌شود.

همایش کشوری داوران و ناظران فدراسیون هندبال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید نصرالله‌زاده اظهار داشت: این سمینار که هر ساله از سوی فدراسیون هندبال به میزبانی شهرهای مختلف برگزار می‌شود، این بار در تالار فرهنگیان سبزوار و با حضور حدود 90 نفر از داوران و ناظران فدراسیون از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش موضوعاتی همچون روانشناسی داوران، معرفی اعضای کمیته‌ها، بررسی مقررات و فیلم‌های آموزشی داوری ارائه می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی کشتی در روزهای 9 تا 11 خرداد ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

نصرالله‌زاده گفت: این کارگاه آموزشی با حضور حسین ملاقاسمی قهرمان جهان و مدرس فدراسیون کشتی، محسن کاوه قهرمان آسیا، سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) و تیم ملی ناشنوایان و 40 ورزشکار و مربی کشتی، در سالن شهدای هویزه سبزوار برگزار می‌شود.

وی با کارآمد دانستن برگزاری چنین کارگاه‌ها و همایش‌هایی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن‌الحجج(ع) با همکاری اداره ورزش و جوانان سبزوار مسئولیت برگزاری این دو رویداد مهم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول