اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان استانی

پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز افتتاح شد

پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور جمعی از مسئولان استانی در شیراز گشایش یافت.

پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی افتتاح شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه امروزه ساختمان‌سازی به یک صنعت پررونق و البته بسیار مهم تبدیل شده اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه واقعی در صنعت ساختمان باید به روز باشیم و همواره با برگزاری نمایشگاه‌هایی این‌چنینی از آخرین دستاوردهای این حوزه، افراد مرتبط با این صنعت را آگاه کنیم.

هوشنگ عشایری ادامه داد: این روزها در صنعت ساختمان شناخت و بررسی فناوری‌های جدید و الگوهای نوین بهینه‌سازی مصرف انرژی و استفاده از فناوری در مصالح ساختمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که نباید از آن غافل بمانیم.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنعت ساختمان در این بخش کمک بسیاری به دست‌اندرکاران این بخش می‌کند و انتظار می‌رود این نمایشگاه‌ها همواره تداوم داشته باشند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: تجاربی که در این‌گونه نمایشگاه‌ها از سوی شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود در اعتلای دانش ساختمان‌سازی بسیار موثر است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

در این آیین افتتاحیه معاون امور عمرانی استانداری فارس، رئیس سازمان نظام مهندسی این استان و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس حضور داشتند.

این نمایشگاه تا دهم خرداد ماه جاری برپاست.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول