اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته مقاومت و پیروزی

ساختمان کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

همزمان با هفته مقاومت و پیروزی ساختمان کانون بازنشستگان سپاه استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

ساختمان کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان کانون بازنشستگان سپاه این استان، اظهار کرد: ساختمان کانون در زمینی به مساحت 428 متر عرصه و 520 متر مربع اعیانی در دو طبقه احداث شده است.

هوشنگ ذوالفقاری افزود: این ساختمان با صرف 370 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به حماسه فتح خرمشهر، گفت: فتح الفتوح رزمندگان اسلام، فتح الفتوحی که با توکل بر خدا و ایمان و یقین قلبی، اتحاد و همدلی، پیروی از امام و مقتدا و با حضور همه مردم شریف ایران به وقوع پیوست، شکست و ناامیدی را به اردوگاه دشمن غالب کرد و مصداق آیه شریفه:" کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله " قرار گرفت.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جایی که حضرت امام خمینی(ره)؛ فتح خرمشهر را فتح ارزش‌های اسلامی برشمردند.

وی تصریح کرد: ما امروزه وظیفه داریم ارزش‌هایی که باعث فتح خرمشهر و حماسه آفرینی‌های دیگر در دوران دفاع مقدس شده بود را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

ذوالفقاری تاکید کرد: رمز پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس؛ در استقامت، ایثارگری، از خود گذشتگی و تابعیت محض رزمندگان از ولایت فقیه و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی نهفته است.

انتهای پیام/68001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول