اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خبر داد

افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس

معاون فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در اواسط این هفته خبر داد.

افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس

جمال نیک‏جو امروز در جریان بازدید از ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد زمان افتتاح این ساختمان و استقرار آن اظهار کرد: این ساختمان بنا به دستور فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، اواسط این هفته افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس با زیرمجموعه بومهن، پردیس و جاجرود زیر نظر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اداره خواهد شد.

معاون فرماندهی انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: این ساختمان یکی از ساختمان‏هایی است که فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در آن مستقر می‏شود.

نیک‏جو تصریح کرد: قرار است با همکاری فرمانداری و شهرداری‏های شهرستان پردیس ساختمان‏هایی برای معاونت‏های مختلف در اختیار نیروی انتظامی شرق استان تهران قرار گیرد که تاکنون نیز همکاری‏های خوبی در این زمینه صورت گرفته است و تا این لحظه دو ساختمان در شهر بومهن و پردیس را در اختیار ما قرار داده‏اند.

وی افزود: دیدگاه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران نسبت به قبل گسترده‏تر شده است؛ زیرا معاونت‏های مختلف مانند پلیس امنیت، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با موادمخدر، پلیس پیشگیری، پلیس راهور و معاونت اجتماعی هر کدام دارای مجموعه مجزای خود هستند که پس از استقرار در شهرستان پردیس به صورت مستقل و زیر نظر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران فعالیت خواهند کرد.

معاون فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: رستگاری، سرپرستی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس را بر عهده دارد و البته کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم جوابگوی شهروندان در زمینه ارتقای امنیت شهرستان پردیس باشد.

نیک‏جو اظهار کرد: به زودی و پس از افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، طرح‏های ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تأثیر استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در حفظ و ارتقای امنیت شهروندان گفت: با توجه به نوبنیاد بودن این شهرستان وقتی نیرو و امکانات در شهرستان پردیس مستقر شود؛ با ایجاد مجموعه‏ها و معاونت‏های فرماندهی انتظامی و افزایش نیرو و خودروها در سطح شهر، مردم احساس امنیت بیشتری خواهند داشت.

معاون فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: احساس امنیت جایگاهی بالاتر از امنیت دارد.

انتهای پیام/2568‌/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول