اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره املاک شهرداری زنجان:

17 میلیارد تومان برای تملک املاک در زنجان هزینه شده است

رئیس اداره املاک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه اجرای برخی پروژه‌های شهری زنجان نیاز به تملک املاک واقع در بستر طرح‌ها دارد، گفت: سال گذشته 17 میلیارد تومان اعتبار برای تملک این املاک هزینه شده است.

17 میلیارد تومان برای تملک املاک در زنجان هزینه شده است

داوود بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تملک‌ 90 درصدی املاک موجود در فاز نخست طرح سبزه‌میدان خبر داد و اظهار کرد: برای تملک این املاک در سال گذشته 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 12 مغازه برای تملک در طرح سبزه‌میدان باقی مانده است، افزود: این املاک تا چهار ماه آینده تملک می‌شوند.

رئیس اداره املاک شهرداری زنجان اعتبار مورد نیاز برای تملک املاک باقیمانده در فاز نخست طرح سبزه‌میدان ا نزدیک به 5 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی از تملک 60 درصدی املاک مورد نیاز در سه راهی بیجار برای احداث پل غیر همسطح سیدالشهدا خبر داد و گفت: بقیه املاک هم تا چهار ماه آینده تملک می‌شوند.

بیگدلی اعتبار هزینه شده برای تملک‌های انجام شده در سه راهی بیجار را 4 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: باقیمانده تملک‌ها برای تکمیل پروژه‌ 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی از پایان تملک‌های مورد نیاز در زینبیه شرقی خبر داد و افزود: فقط یک پلاک در این محور باقیمانده بود که در حال حاضر سند آن به شهرداری زنجان منتقل شده است و تا دو ماه آینده تخریب و محور بازگشایی می‌شود.

رئیس اداره املاک شهرداری زنجان با اشاره به تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی برای ادامه تملک در محور زینبیه غربی زنجان اضافه کرد: ادامه تملک‌ها در این محور به اعتبار 5 تا 6 میلیارد تومانی نیاز دارد.

وی میزان تملک‌ها را در محور ولایت زنجان 2 درصد اعلام کرد و گفت:‌ اجرای این محور نیاز به طرح جامع دارد که مشاور انتخاب شده برای آن در حال تهیه طرح است.

بیگدلی با اشاره به تعریف پروژه‌های اولویت‌دار طی سال‎جاری برای افتتاح در شهر زنجان تصریح کرد: در تملک‌های مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها این اولویت‌ها مدنظر قرار می‌گیرد؛ از این رو اعتبارات برای تملک در برخی پروژه‌ها به اندازه لازم در نظر  گرفته شده است.

وی میزان تملک‌های انجام شده طی سال گذشته در شهر زنجان را 70 تا 80 ملک اعلام کرد و گفت: برای تملک این املاک 17 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول