اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نور:

شهرستان نور کمپ مجاز ترک اعتیاد ندارد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور گفت: شهرستان نور فاقد کمپ مجاز ترک اعتیاد است.

شهرستان نور کمپ مجاز ترک اعتیاد ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، میثم نیک پور صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از کشف مقدار شش کیلو و 510 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری باند چهار نفره توزیع‌کننده مواد خبر داد.

وی ابراز داشت: در دو مرحله پاکسازی نقاط آلوده نیز 15 نفر فروشنده جزء، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نور افزود: شهرستان نور از وجود کمپ مجاز ترک اعتیاد بی‌بهره است و در این امر مشکل وجود دارد و نیاز است تدابیر لازم برای تاسیس کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد صورت گیرد.

این مسئول از صدور آرای ضعیف قضایی برای فروشندگان مواد مخدر گله کرد و خواستار صدور احکام شدیدتر و بازدارنده از سوی مراجع قضایی برای این افراد شد.

نماینده سپاه در این جلسه از برگزاری کلاس‌های آموزشی شناخت مواد مخدر و میزان تخریب هر یک از این موادها با همکاری پایگاه‌های مقاومت برای آشنایی تمام خانواده به ویژه در سطح روستاها خبر داد.

محمدحسن صفایی افزود: ضابطان قضایی سپاه نیز که در امر مبارزه با مواد مخدر فعال هستند در دوره‌های آموزشی با انواع مواد‌مخدر جدید که وارد می‌شود آشنا می‌شوند.

وی از تهیه سی .دی و بروشور کامل از تاریخچه کامل مواد مخدر از سیگار تا جدیدترین ماده مخدر خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا به هر تعداد که ادارات تقاضا داشته باشند برای آشنایی بیشتر در اختیار آنان قرار گیرد.

مسئول روابط عمومی موسسه آموزش عالی علامه محدث نیز از برگزاری دو همایش و چند کارگاه تخصصی ویژه با حضور دانشجویان این موسسه در سال گذشته خبر داد.

مهدی طالب‌نژاد افزود: جلسه‌ای با حضور رهاشده‌ای از بند اعتیاد از همین قشر برگزار شد و در کنار جلسه ایستگاه بلوتوث نیز با همین موضوع دایر شده بود و مورد استقبال قرار گرفت و موثر بود.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول