اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی گناوه خبر داد

نظارت بر واردات و صادرات محصولات کشاورزی از طریق قرنطینه نباتی

رئیس جهاد کشاورزی گناوه از نظارت بر واردات و صادرات کالاهای کشاورزی از طریق قرنطینه نباتی در گناوه خبر داد.

نظارت بر واردات و صادرات محصولات کشاورزی از طریق قرنطینه نباتی

سید حسن موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: بیش از 211 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی در سال 91 به تصویب رسیده است که این میزان در قالب 104 طرح و با اشتغالزایی 226 نفر همراه بوده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: نظارت بر واردات و صادرات کالاهای کشاورزی از طریق قرنطینه نباتی، اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار، اجرای برنامه مکانیزاسیون کشاورزی در جهت ارتقاع سطح مکانیزاسیون در شهرستان نیز از دیگر فعالیت‌های جهاد کشاورزی گناوه است.

موسوی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در جهت ساماندهی امورات زیرساختی بخش کشاورزی در شهرستان گفت: یکپارچه‌سازی اراضی سنتی، توسعه راه‌های بین مزارع، تامین آب واحداث کارگاه‌های فرآوری از جمله این برنامه‌ها است.

وی تاکید کرد: در این بخش برای ساماندهی فعالیت‌های فرآیند تولیدی محصولات زراعی مانند گندم، جو، کلزا و محصولات باغبانی نظیر نخیلات و مرکبات تلاش‌های بسیار شده است.

وی با اشاره به عمده فعالیت‌های جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: پیگیری تامین نهاده‌های مورد نیاز دامداران و کشاورزان نظیر سوخت، کود، بذر و علوفه و پیگیری صدور مجوزهای تاسیس و بهره‌برداری تمام فعالیت‌های تحت پوشش نظیر احداث گلخانه و پرورش قارچ خوراکی، مرغداری، پرواربندی، پرورش گاو شیری و غیره از عمده فعالیت‌های جهاد کشاورزی شهرستان گناوه است.

رئیس جهاد کشاورزی گناوه گفت: مدیریت جهاد کشاورزی گناوه در راستای جذب تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی در سال 91 رتبه اول در استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول