اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری در همدان:

بسیاری از مطالبات رهبری در سفر به همدان محقق نشد

دبیر جبهه پایداری در همدان گفت: خیلی از مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به همدان در حوزه شهری محقق نشده و شورای شهر باید گروه ویژه‌ای را برای پیگیری مسائل شهری که در سفر مقام معظم رهبری به همدان تصویب شده را تعیین کنند.

بسیاری از مطالبات رهبری در سفر به همدان محقق نشد

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه ترکیب شورای شهر نیازمند افراد متخصص در حوزه‌های مختلف است اظهار داشت: بخشی از شورای شهر مربوط به مسائل فرهنگی است که باید گروهی را شوراها تشکیل دهند که موضوعات فرهنگی را پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: ما در چند سال اخیر در شورا پیگیری مسائل فرهنگی را مشاهده نکردیم. 

دبیر جبهه پایداری در همدان ادامه داد: بخشی از کارهای شورا در حوزه مهندسی و عمران شهری است که در خیلی از نقاط شهر ترکیب زیبایی‌شناختی شهر به هم ریخته است.

وی ابراز داشت: شورای شهر از داشتن افراد متخصص و کارشناس در حوزه مهندسی و عمران خالی است.

فلاحی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی از نقاط به خاطر نبود کارشناسان حوزه شهری نقشه شهر به هم ریخته است افزود: به مهندسی معماری داخل شهر که تخصص طراحی مبلمان شهری و ساخت و سازها را داشته باشند نیاز داریم.

وی به درآمدهای شورای شهر اشاره کرد و یادآور شد: درآمدهای شورای شهر باید شفاف باشد و افرادی که تخصص حسابداری دارند حساب‌های شورای شهر را به صورت شفاف تنظیم کنند.  

دبیر جبهه پایداری در همدان با بیان اینکه خیلی از مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به همدان در حوزه شهری محقق نشده است اضافه کرد: شورای شهر باید گروه ویژه‌ای را برای پیگیری مسائل شهری که در سفر مقام معظم رهبری به همدان تصویب شده را تعیین کنند.

وی بیان داشت: طرح ترافیکی در داخل شهر همدان هیچ وقت شکل نگرفته و باید به رفع ترافیک شهر همدان با استفاده از کارشناسان تدبیری اندیشیده شود.

وی ابراز داشت: برای شورای شهر نیروهای پرتوان، با تجربه و جوان انتخاب شوند چون نیروهای جوان نسبت به مال دنیا خصوصاً در شهرداری که فریبنده است کمتر دلبستگی دارند.

فلاحی با بیان اینکه نیروهای متعهد به شورای شهر انتخاب شوند خاطرنشان کرد: برخی از اعضای شورای شهر در طول سال چندین ماه خارج از کشور بودند و مشکلات فرهنگی را ایجاد کردند و امیدواریم که این آسیب‌ها دیگر تکرار نشود. 

انتهای پیام/89019/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول