اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی:

اعلام لیست 25 نفره اصولگرایان تحول‌خواه/ تکمیل لیست فارغ از گروه‌بندی سیاسی بود

عضو شورای مرکزی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان‌رضوی از تکمیل و انتشار لیست 25 نفره اصولگریان تحول‌خواه برای انتخابات شورای شهر مشهد خبر داد و گفت: تکمیل لیست فارغ از گروه‌بندی سیاسی بود و از تمام طیف‌ها استفاده کرده‌ایم.

اعلام لیست 25 نفره اصولگرایان تحول‌خواه/ تکمیل لیست فارغ از گروه‌بندی سیاسی بود

اسماعیل سقای‌اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن اعلام خبر تکمیل و انتشار لیست اصولگرایان تحول‌خواه در شورای شهر مشهد اظهار کرد: اصولگرایان تحول‌خواه لیست 25 نفره خود را برای انتخابات شورای شهر مشهد تکمیل و منتشر کردند.

وی افزود: گزینش و تکمیل این لیست بر مبنای چند شاخصه مهم صورت گرفته که تعهد به سلامت اخلاقی و مالی مهم‌ترین آنها است.

اصفهانی با بیان اینکه یک عضو شورای شهر باید روحیه مشورتی و شورایی داشته باشد، گفت: داشتن روحیه شورایی و اعتقاد به خردجمعی در کنار تجربه و تخصص از شاخصه‌های مهم گزینش افراد در تکمیل این لیست به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تکمیل این لیست فارغ از هرگونه گروه‌بندی سیاسی بوده و از طیف‌های گوناگون و حتی از جریانات رقیب چون اصلاحات و جبهه پایداری در لیست استفاده کرده‌ایم.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان تحول‌خواه تاکید کرد: اصولگرایان تحول‌خواه، شورایی غیرسیاسی با رویکرد مدیریت شهر اسلامی را قبول دارد؛ همچنین یکی از اصول مهم این است که اعضای این لیست باید روحیه تحول‌گرایی در مسیر صحیح داشته باشند.

اصفهانی خاطرنشان کرد: معتقدیم تحول‌گرایی با تخریب دیگران صورت نمی‌گیرد و بنابراین مسئله اخلاقی در تکمیل لیست به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته عضو شورای مرکزی اصولگرایان تحول‌خواه لیست 25 نفره اصولگرایان تحول‌خواه لیستی کامل و معتبر بوده که حضور افراد این لیست تاثیر به سزایی در کارآمدی شورای چهارم شهر مشهد دارد.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول