اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان قم:

صلاحیت 35 کاندیدای شورای شهر قم تایید شد / پرهیز کاندیداها از تبلیغات زودهنگام

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان قم از تایید صلاحیت 35 نفر از 94 نفر کاندیدایی که از سوی هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده بودند خبر داد.

صلاحیت 35 کاندیدای شورای شهر قم تایید شد / پرهیز کاندیداها از تبلیغات زودهنگام

احمد امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر قم و روستاهای تابعه از سوی هیئت عالی نظارت به اتمام رسید.

وی ادامه داد: از میان ثبت‌نام کنندگان در این انتخابات صلاحیت 94 نفر از سوی هیئت‌های اجرایی تایید نشد که بررسی صلاحیت این افراد در دستور کار هیئت عالی نظارت استان قرار گرفت.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان قم بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده صلاحیت 35 نفر تایید شد، 38 نفر رد صلاحیت شدند و 21 نفر نیز قبل از رسیدگی انصراف دادند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که صلاحیت آنان از سوی هیئت عالی نظارت تایید نشده است روزهای پنجم و ششم خرداد ماه فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت مرکزی ارائه کنند.

امیرآبادی در خصوص تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای روستایی تصریح کرد:‌ نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای روستایی نیز طی دو روز آینده اعلام می‌شود و کسانی که صلاحیت آنها تایید نشده است می‌توانند ظرف مدت دو روز نسبت به اعلام اعتراض به هیئت عالی استان اقدام کنند.

وی بیان کرد: حکم و نظر هیئت عالی نظارت استان در ارتباط با کاندیداهای شوراهای اسلامی روستا قطعی است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان قم ضرورت رعایت قوانین و مقررات از سوی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد تاکید قرار داد و افزود: مهلت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و روستا از ساعت صبح روز 16 خرداد ماه آغاز شده و تا 24 ساعت مانده به آغاز انتخابات ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بر عملکرد کاندیداها در این ایام نظارت جدی صورت می‌گیرد گفت:‌ هیئت‌های اجرایی و نظارت می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی کاندیداها از انتشار نام آنها در آگهی انتخابات خودداری کنند.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول