اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار اصفهان صورت گرفت

رونمایی از سند راهبردی شهر شاهین‌شهر

استاندار اصفهان با رونمایی از سند راهبردی شهر شاهین‌شهر‌ گفت: از 54 پروژه مهر ماندگار این استان 30 پروژه آماده افتتاح است.

رونمایی از سند راهبردی شهر شاهین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ابتدای رونمایی از سند راهبردی شهر شاهین شهر تا سال 1396 اظهار کرد: با توجه به شرایط مالی که به دولت تحمیل شد، امروزه شاهد این هستیم که استان اصفهان با وجود این شرایط تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

وی با اشاره به پیچیدگی کار و تنوع اقوام در این استان افزود: در بعضی شهرستان‌های استان اصفهان روزانه شاهد خروج یک هزار و 400 کامیون حامل مواد سوختی هستیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه به تنهایی مصرف آب و برق این استان برابر 19 استان کشور است، ادامه داد: در سال گذشته نزدیک به 5 هزار پروژه بزرگ عمرانی در این استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه مهر ماندگار در این استان گفت: از 54 پروژه تصویب شده مهر ماندگار در استان، هم‌اکنون 30 پروژه آماده تحویل و بهره‌برداری‌ هستند و بقیه آنها تا پایان شهریور ماه امسال به اتمام می‌رسند.

ذاکراصفهانی با اشاره به شبانه روز بودن استانداری اصفهان در دولت دهم بیان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه استانداری اصفهان مدیریت محیط زیست و حل معضل خشکسالی در سراسر استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بحران‌های گوناگون در این استان به خوبی مدیریت شدند، تاکید کرد: بعضی به جای سئوال پرسیدن از چگونگی مدیریت بحران از چگونگی به وجود آمدن آن سئوال می‌پرسند که این سئوال هم ناعادلانه و هم ناعقلایی است.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت و جایگاه سالمندان تصریح کرد: شهردار شهرستان‌های استان اصفهان مراکز رفاهی ویژه سالمندان در دستور کار خود قرار دهند.

‌در پایان سمینار شهرداران استان اصفهان از 20 شهردار نمونه این استان توسط استاندار با دادن لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/63023/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول