اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره صندوق مهر رضا(ع) دزفول خبر داد

رفع مشکلات اشتغال در اولویت کاری صندوق مهر رضا(ع) دزفول

مسئول اداره صندوق مهر رضا(ع) دزفول از رفع مشکلات اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: اولویت اصلی صندوق مهر رضا(ع) این شهرستان رفع مشکلات اشتغال است.

رفع مشکلات اشتغال در اولویت کاری صندوق مهر رضا(ع) دزفول

سیروس جمال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های صندوق مهر رضا(ع) دراین شهرستان رفع مشکلات اشتغال و فراهم کردن شرایط اشتغال‌زایی است.

مسئول اداره صندوق مهر رضا(ع) دزفول با اشاره به میزان اعتبارات داده شده به این اداره در سال گذشته گفت: سال گذشته 11میلیارد ریال اعتبار به صندوق مهر رضا(ع) این شهرستان اختصاص داده شد که همه این اعتبارات جذب شده است.

جمال‌پور در ادامه خاطر نشان کرد: از این اعتبارات اختصاص داده شده فعالیت‌ها و کارهای زیادی در کمک‌رسانی و خدمت به مردم این شهرستان هزینه شده که بخش زیادی از آنها در راستای اشتغال‌زایی صرف شده است.

وی در مورد مهمترین خدمات صندوق مهر رضا(ع) دزفول بیان کرد: رفع مشکلات اشتغال خصوصا فراهم کردن شرایط برای اشتغال جوانان این شهرستان در اولویت اول صندوق مهر رضا(ع) این شهرستان است.

مسئول اداره صندوق مهر رضا(ع) دزفول دراین باره ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های اداره صندوق مهر رضا(ع) فراهم کردن شرایطی برای حمایت از مشاغل خانگی برای متقاضیان شغل در این شهرستان است.

جمال‌پور از مشکلات موجود اداره صندوق مهر رضا(ع) دزفول خاطر نشان کرد: در حال حاضر صندوق مهر رضا(ع) این شهرستان با مشکل نیروی انسانی و همچنین تجهیزات اداری مواجه است.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول