اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور توسعه کشاورزی در روستاها صورت گرفت

برگزاری کارگاه‌های آموزشی شبکه یادگیری افقی در سیستان و بلوچستان

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور توسعه و ترویج کشاورزی در روستاها، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با شبکه یادگیری افقی ویژه مهندسین ناظر فنی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی شبکه یادگیری افقی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان، عباس نورزایی اظهار داشت: 500 نفر از مهندسین ناظر بخش کشاورزی استان با شبکه یادگیری افقی، آشنا شدند.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی آشنایی با شبکه یادگیری افقی ویژه مهندسین ناظر فنی کشاورزی و منابع طبیعی استان است که ششمین و آخرین کارگاه آموزشی نیز برگزار شد.

این مدرس کارگاه آموزشی بیان کرد: این کارگاه‌های آموزشی با همکاری سازمان جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان و چابهار طی خرداد ماه سال‌جاری برگزار شده است.

نورزایی اذعان داشت: برنامه یادگیری افقی (HLP) از تکنیک‌های جدید در امر توسعه روستاها به ویژه ترویج و توسعه کشاورزی برخوردار است.

وی گفت: در این برنامه، ناظران فنی کشاورزی و منابع طبیعی با نحوه مستندسازی تجارب فنی بومی خود آشنا شده و این تجارب را برای استفاده دیگر افراد در اختیار آنان قرار می‌دهند.

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان متذکر شد: با پایش تجربه‌های تکرار شده، صاحبان هر تجربه در جشنواره انتخاب تجارب برتر که در تیرماه سال‌جاری برگزار می شود مورد ارزیابی و تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/75006/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول