اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن اراک:

قطار تندرو اراک ـ تهران راه‌اندازی شد

مدیرکل راه‌آهن اراک از راه‌اندازی قطار تند‌رو پردیس (ترن‌ست) اراک ـ تهران خبر داد.

قطار تندرو اراک ـ تهران راه‌اندازی شد

جلال‌الدین کوکنار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: قطار تندرو ترن‌ست اراک ـ تهران از یازدهم خردادماه امسال رسماً آغاز به کار خواهد کرد و این مسیر را 4 ساعته طی می‌کند.

وی افزود: این قطار از اراک همه روزه از ساعت 4,45 صبح حرکت و ساعت 8,35 صبح وارد تهران می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن اراک یادآور شد: این قطار همه روزه ساعت 16,35 از تهران به سمت اراک حرکت می‌کند و ساعت 19,55 وارد شهر اراک می‌شود.

کوکنار با بیان اینکه این قطار با چهار واگن و به ظرفیت 254 نفر مسافر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: مسافرانی که قصد استفاده از این قطار را دارند ‌می‌توانند از امروز بلیط آن را از تمامی آژانس‌های مجاز مسافری سطح شهر تهیه کنند.

وی با تشکر از توجهات و پیگیری‌های استاندار و مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام با هدف توسعه و بهسازی ناوگان ریلی و در راستای ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مسافران و همشهریان صورت گرفته است.

مدیرکل راه‌آهن اراک تأکید کرد: این ترن‌ست‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند با سرعت و ایمنی بالا بر روی خطوط غیربرقی حرکت کنند.

به گفته وی، این ترن‌ست‌ها مجهز به امکانات صوتی و تصویری، صندلی قابل تنظیم، سیستم تعلیق پیشرفته که نرمی و راحتی مناسبی در سفر ایجاد می‌کند، سیستم تهویه مناسب، سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولین و نیز فضای ویژه صندلی چرخدار است.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول