اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

مانور آمادگی در شعبه‌های اخذ رأی کرمان برگزار می‌شود

فرماندار کرمان گفت‌: به منظور سنجش میزان آمادگی و بررسی مشکلات احتمالی در انتخابات آتی‌، 9 خرداد ماه مانوری را در تمام شعب اخذ رأی شهرستان کرمان برگزار می‌کنیم.

مانور آمادگی در شعبه‌های اخذ رأی کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌ کرمان به منظور هماهنگی بیشتر مسئولان ادارات در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: در ماه‌های اخیر مقام معظم رهبری تقریباً در تمام‌ جلساتی که با حضور ایشان برگزار شده‌ به بحث انتخابات پرداخته‌اند.

وی عنوان کرد: طی چند سال گذشته مقام معظم رهبری عنوان‌ سال‌ها را با محوریت شکوفایی اقتصادی انتخاب می‌کنند، در شعار ‌سال جاری نیز همین تاکید را می‌بینیم، اما قبل از سفارش به حماسه اقتصادی ‌تاکید بر خلق حماسه سیاسی است.

سعیدی تصریح کرد: اگر بتوانیم حماسه سیاسی را به خوبی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم در خلق حماسه اقتصادی و سایر عرصه‌ها نیز پیروز شویم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به دیدار اخیر دست‌اندرکاران انتخابات با مقام معظم رهبری خاطر ‌نشان کرد‌: بیانات‌، توصیه‌ها و تاکیدات رهبری همگی در مورد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و پایبندی مردم‌، مسئولان و کاندیداها به قانون است.

وی با ارائه گزارشی آماری از کاندیداهای ثبت‌نام شده در شهرها و روستاهای شهرستان کرمان گفت‌: در هیچ جای دنیا انتخاباتی تا این حد مردمی برگزار نمی‌شود، زیرا تقریباً همه دست‌اندرکاران انتخابات از نیروهای مردمی هستند.

سعیدی همکاری برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را وظیفه همه مسئولان دانست و اذعان داشت‌: هیچ کوتاهی در امر برگزاری انتخابات پذیرفتنی نیست، تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز انتخابات باید با آمادگی کامل در ادارات حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور محک زدن میزان آمادگی و بررسی مشکلات احتمالی در انتخابات آتی‌، روز پنج‌شنبه 9 خرداد ماه مانوری را در تمام شعبه‌های اخذ رأی شهرستان و با تمام‌ تجهیزات و نیروهای دست‌اندرکار برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/2446/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول