اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان خبر داد

حضور وزنه‌بردار آبادانی در مسابقات آسیایی

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان از حضور وزنه‌بردار آبادانی در مسابقات آسیایی خبر داد.

حضور وزنه‌بردار آبادانی در مسابقات آسیایی

شالو غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر سیدایوب موسوی وزنه‌بردار آبادانی رده سنی نونهالان تیم ملی کشورمان موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات باشگاه‌های آبادان شده است.

وی ابراز خرسندی کرد: با توجه به اینکه موسوی وزنه 175 کیلوی دو ضرب را توانست بالای سر ببرد رکورد قبلی خود را پنج کیلو ارتقا داده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان افزود: موسوی همچنین پتانسیل وزنه 180 کیلو را نیز دارد که این موضوع پیشرفت چشمگیر این وزنه‌بردار را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نزدیکی مسابقات آسیایی افزود: در حال حاضر سیدایوب موسوی، عضو تیم ملی‌حفاری‌اهواز است که برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می‌شود و خوشبختانه هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی‌ ندارد.

غفاری با بیان اینکه موسوی هم‌زمان عضو تیم شرکت پالایش نفت آبادان است تصریح کرد: تعاملات تیم وزنه‌برداری شرکت پالایش نفت آبادان با سایر تیم‌ها مطلوب بوده و هماهنگی گسترده تیم‌های وزنه‌برداری در آبادان باعث شده تا در آینده شاهد افزایش حضور وزنه‌برداران این شهر در سطح جهانی باشیم.

وی ادامه داد: علی چسباوی، مرتضی بحرانی، عماد باوی‌‌اصل، علی میاور، امیرحسین دایلی و سیدمحمد موسوی نونهالان و آینده‌سازان این رشته هستند که امید می‌رود در سطح کشوری و جهانی برای آبادان و استان خوزستان افتخارآفرینی کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان در پایان با اشاره به برنامه‌های این هیئت عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آینده شهر آبادان همانند سال‌های گذشته قطب وزنه‌برداری استان خوزستان می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول